воскресенье, 18 октября 2020 г.

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 2 - Б КЛАС 

                                                                            19 ЖОВТНЯ 2020 РІК

1 - 2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Пом' якшені приголосні звуки. Поділ слів для переносу.       Д. Кузьменко " Дракон".

Робота за підручником - стор. 45 - 47

- Ознайомлення з пом' якшеними приголосними звуками. 


Прочитай правило на ст. 45.

- ВІДКРИЙ ЗОШИТ, ВІДСТУПИ 1 РОБОЧИЙ РЯДОК ВІД ДОМАШНЬОЇ РОБОТИ, ЗАПИШИ

   19 жовтня                                                                                      Класна робота

Виконай вправу 1. Користуйся правилом на ст. 45. УВАГА! Списувати тільки слова з пом' якшеними приголосними звуками, не забудьте підкреслити =.

Виконай вправу 2(1 СТОВПЧИК) . Пригадай правило переносу слів ст. 40. ВИКОНУЙ ЗА ЗРАЗКОМ:

Лі-то, тра-ва, пло-ща,...


Не забудьте підкреслити =!

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Робота з текстом "ДРАКОН" Д. Кузьменко (с. 46-47)

Прочитайте текст, дайте відповіді на запитання с. 47.

    Д/ З. С.46-47 ВИРАЗНО ЧИТАТИ ТЕКСТ; С. 45 ПРАВ., С. 46 №2 ( 2 СТОВПЧИК)

Відступаємо 1 робочий маленький рядок, пишемо число домашня робота

Дитя-чий, ди-тячий, гаря-чий, га-рячий,....

3 урок МАТЕМАТИКА

Тема. Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через 10. Розв'язування задач.

1.Відкриваємо зошити, відступаємо вниз 4 клітинки й записуємо число, класна робота.

  19 жовтня                                                                     Класна робота

2. Пригадаємо як пишуться цифри 1 та 6.

 Запишіть цифру 16 ( цілий рядок).

- Число 16 одноцифрове чи двоцифрове?

- Парне чи непарне?

- Назвіть число наступне.

- Назвіть число, яке передує?

3. Запис таблиці в зошити:

   16 - 6 = 10                  16 - 8 = 8

   16 - 7 = 9                    16 - 9 = 7

3. Розв'яжи приклади № 208 с. 36 ( записати в 2 стовпчика).

         Фізкультхвилинка

5. Робота над задачею № 209 с. 36

- Прочитати задачу.

- Про кого задача?

- Скільки пасажирів їхало?

- Скільки пасажирів вийшло на зупинках?

- Чи знаємо скільки пасажирів залишилося?

        Записуємо коротку умову задачі за зразком с. 36

Їх. - 16 п.

В. - 5 і 3 п.   (+)

З. - ? (П.)     ( - )

1). 

2).

Відповідь:

5. Спробуй визначити час за годинником № 211 с. 37

УВАГА! Відступи від класної роботи 4 клітинки вниз, запиши 

  19 жовтня                                                                  

                                                          Домашня робота

 Д/ З. С. 37 №212, №213, вивчити таблицю

 

4 урок. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ.

Тема. Я експериментую. Дослідження властивостей води. 

Хвилинка спостережень.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Сьогодні тепло чи холодно?

- Чи є вітер? Який?

- Що ви можете сказати про стан неба?

- Чи спостерігали ви якісь опади?

  Відгадайте загадку



Повідомлення теми і мети уроку

 Сьогодні тема нашого уроку - вода. Більшу частину поверхні Землі займає вода. У повітрі також є вода.

— Пригадайте,  які  властивості  має  вода?  Використовуючи  допоміжні слова,  розкажіть про властивості води: рідка вода, безбарвна,  прозора, не має запаху та смаку, приймає форму посудини, тече.



Проведення дослідів

- Щоб краще дізнатися про властивості води пропоную провести досліди.

Дослід 1.
Порівняти форму кубика і кульки. Чи має форму вода? Налити воду у різний посуд(чашку, колбу, гумову рукавицю). Вода не має форми і набирає форми посудини, в яку її наливають.

Дослід 2.

Випити ковток води. Чи має вода смак? Вода не має смаку.

 Дослід 3.

Опускаємо ложки у склянки з водою і молоком. У якій склянці ми бачимо ложку? Вода прозора.
Де ще ми можемо побачити що вода прозора?

 Дослід 4.

Понюхай воду. Чи має вода запах? Вода не має запаху.

  Дослід 5.

Назвати, якого кольору олівці. Порівняти їх з водою. Чи має вода колір? Вона не має кольору.

Дослід 6.

Взяти в руку крейду і покласти її на парту. Чи можна взяти воду в руку і покласти в інше місце? ( не можна). Чому? Тому що вода рідка, вона тече. Вода текуча.




Дослід 7.

Розчинити у воді сіль і цукор. Вода є розчинником деяких речовин. Всипати у воду пісок і крейду. Вони не розчинилися у воді. Пропустити цю воду крізь фільтр. Фільтри використовують для очищення води від нерозчинних домішок
Де ми використовуємо властивість води розчиняти сіль і цукор?

ОТЖЕ, 


Робота за підручником стор.39 -40

Робота  у зошитах на стор. 27

 -Діти ,кому потрібна вода?

— Пам’ятайте,  що  чистоту  води  у  водоймі  можна  оцінювати  за  наявністю живих  істот:  бабок,  травневих мух,  водяних жуків, водяних  метеликів, мух-одноденок та ставкових клопів-водомірок, які є супутниками чистої води. У забрудненій воді їх дуже мало або зовсім немає.

Про  забруднення  водойми  свідчить  «цвітіння»  води,  поява  жовтої  чи жовто-білої піни біля берега.

Підсумок уроку. 

                  Д/З. СТ. 40, ЧИТ.





Комментариев нет:

Отправить комментарий