Тема. Робота з таблицею. Перевірка ділення з остачею.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 96 - 98 №№ 524- 533)
Д/З с. 98 № 532, № 533, повт. прав. с. 95
Задача 532
Юля вирішила поділити пачку печива, що вміщує 30 штук, між 4 друзями. Скільки штук печива одержить кожний? Скільки залишиться?
Було - 30 шт.
Отримав - 4 др. по ? (шт.) (:)
Залишилося - ? (шт.)
№ 533
Виконай ділення з остачею.
32 : 7 = 95 : 10 =
52 : 17 = 37 : 12 =
3 урок Українська мова
Тема. "Аліса в Дивокраї" (за Л. Керролом)
Послухайте казку (скорочено)
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 85 - 88, чит. казку
Вівторок, 26 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Роль винаходів у нашому житті
Передивись відео по темі уроку і дізнайся про дітей - винахідників
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 124 - 125
2 урок Математика
Тема. Обчислення виразів на частку і остачу. Перевірка ділення з остачею.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 94 - 96 №№ 515- 523)
Д/З с. 96 № 522, № 523, прав.
Задача 522
Флористка отримала 75 троянд. З них вона зробила букети, по 9 троянд у кожному. Скільки букетів зробила флористка? Скільки троянд залишилося?
Отримала - 75 тр.
Зробила - ?(б.), по 9 тр. (:)
Залишилося - ?(тр.)
№ 523
Виконай ділення з остачею. Перевір.
73 : 9 = 73 : 8 =
82 : 8 = 80 : 9 =
76 : 25 =
3 урок Українська мова
Тема. Види речень за метою висловлювання.
Виконуй завдання, які використовують у відео
Д/З повт прав. по таблиці
Понеділок, 25 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Роль винаходів у нашому житті
Передивись відео по темі уроку і дізнайся про роль винаходів у нашому житті
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 124 - 125
2 урок Математика
Тема. Обчислення виразів на ділення з остачею. Розв'язування задач з остачею.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 92 - 94 №№ 505- 514)
Д/З с. 94 № 513, № 514
Задача 513
Господиня поставила на стіл тарілку, на якій було 15 пампушок. Кожний із 7 гостей узяв по 2 пампушки. Чи залишилися на тарілці пампушки? Якщо так, то скільки? Було - 15 п.
Узяли - ?(п.), 7 г. по 2 п. (•)
Залишилося - ?(п.) (-)
№ 514
19 : 3 = 37 : 7 =
29 : 9 = 46 : 6 =
3 урок Українська мова
Тема. Лірична поезія Т. Г. Шевченка.
Передивись відео і пригадай, що ти знаєш про Тараса Григоровича Шевченка
Послухай декілька віршів поета, зверни увагу на виразність!
Д/З Якщо є можливість, прочитай вірші Т. Г. Шевченка
П'ятниця, 22 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Українські й іноземні винахідники та мандрівники
Передивіться відео про видатних українців - винахідників
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 122 - 123
2 урок Математика
Тема. Обчислення виразів з остачею. Розв'язування задачі, складання до неї малюнка та таблиці.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 88 - 91 №№ 495- 502)
Д/З повт табл. множення і ділення
3 урок Русский язык
Тема. Повторяю пройденное о буквах.
Сравни слова украинского и русского языков. Назови различия, связанные с твёрдостью/мягкостью согласных.
ПО - РУССКИ ПО - УКРАИНСКИ
ручка ручка
[ч'] [ч]
пенал пенал
[п'] [п]
шесть шість
[ш] [ш']
Послушай аудиосказку Андрея Усачёва "Как Соня училась читать"
Д/З с. 121 - 123 чит. сказку, отв. на ?
4 урок ЯДС (труд)
Тема. Винаходи людства. Ліплення з пластиліну писанки.
Послухай легенду про писанки
Спробуй виготовити писанку з пластиліну, тобі допоможе відео.
Можеш виготовити свою писаночку - фантазуй, творчо підійди до роботи!
Четвер, 21 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Українські й іноземні винахідники та мандрівники
Передивись відео та дізнайся про відомих мандрівників
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 122 - 123
2 урок Математика
Тема. Знаходження частки способом добору.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 87 - 88 №№ 484- 494)
Д/З с. 88 № 493, № 494 ( за можливістю)
Задача 493
Кравчиня пришила ґудзики до 3 суконь, по 4 ґудзики на кожну, і в неї залишилося ще 16 ґудзиків. Скільки всього
ґудзиків було в кравчині?
Було - ? ( ґ.) (+)
Пришила - 3 с. по 4 ґ. (•)
Залишилося - 16 ґ.
№ 494
Знайди частки способом добору.
92: 23 = 90 : 45 =
195 : 65 = 75 : 15 =
3 урок Українська мова
Тема. Речення. Т. Шевченко"Встала весна"
Передивись відео і пригадай, що ти знаєш про речення. Виконуй завдання по відеоуроку.
Послухай вірш Тараса Григоровича Шевченка "Встала весна", спробуй вивчити його напам'ять
Д/З с. 83 вивч. напам. вірш 4 урок Образотворче мистецтво
Тема. Ляльки - іграшки в житті та мистецтві.
Малювання ляльки - ЛОЛ - сюрприз.
Дивись відеоурок, малюй по відео
Середа, 20 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Організовую подорож
Передивись відео про те, як потрібно готуватися до подорожі
Перевір свої знання, погравши в гру
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 118 - 119
2 урок Математика
Тема. Чверть суми. Виконання ділення та перевірка множенням.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 85 - 87 №№ 474- 483)
Д/З с. 87 № 482, № 483 ( за можливістю)
№ 482
17 • х = 51 672 - с = 569 84 : а = 4
х = 51 : 17 с = 672 - 569 а = 84 : 4
х = с = а =
Задача 483
За 6 наволочок заплатили 120 грн. Рушник - утричі дорожчий, ніж наволочка. Скільки рушників можна купити на суму 120 грн?
Товар Ціна К-сть Вартість
Навол. ?(грн) 6 шт. (:) 120 грн,
Рушн. ?(грн), у 3 р. б.↰(•)?(шт.) (:) однакова
3 урок Українська мова
Тема. Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв'ю. "Сенсаційний репортаж Лоли" (за І. Абеді)
Д/З с. 80 - 82 читати оповідання
Вівторок, 19 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Визначаю способи мандрування
Передивись відео і дізнайся про подорож і чому варто подорожувати
А зараз ти пригадаєш, які види транспорту існують
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 116 - 117
2 урок Математика
Тема. Обчислення виразів назнаходження частки.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 84 - 85 №№ 464- 473)
Д/З с. 85 № 472, № 473 ( за можливістю)
Задача 472
На суму 51 грн купили 3 кг яблук. Скільки кг таких яблук можна купити на суму 85 грн?
3 кг - 51 грн (:)
? (кг) - 85 грн (:)
№ 473
94 : 47 =
84 : 42 • 9 =
(800 - 718) : 41 =
3 урок Українська мова
Тема. Словосполучення і речення.
Передивись відео про словосполучення та чим воно відрізняється від речення
Виконай письмово !
Прочитай. Визнач головні слова.Вони не є словосполучення- ми. Спиши речення. Випиши з речення словосполучення за зразком.
Зразок. Морська черепаха плавала в океані.
Черепаха (яка?) морська. Плавала (де?) в океані.
Біла чайка опустилася на воду. З води вистрибнула срібляста рибка. Морська чайка схопила рибину дзьобом.
Понеділок, 18 квітня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Видатні спортсмени/спортсменки України
Передивись відео по темі уроку про видатних спортсменів і спортсменок України
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 112 - 113
2 урок Математика
Тема. Два способи обчислення частки. Розкладання діленого на зручні доданки.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 82 - 83 №№ 454- 463)
Д/З с. 83 № 462, № 463 ( за можливістю) Задача 462
У шкільних змаганнях брали участь 37 хлопців і 28 дівчат. 1/5 всіх учасників становили третьокласники. Скільки учнів з інших класів брали участь у змаганнях?
Брали участь - 37 і 28 уч. (+)
3 - кл. - ? (уч.), 1/5 від (:) ↰
Інші кл. - ? (уч.) (-)
№ 463
с : 7 = 12 78 : а = 3 в • 8 = 96
с = 12 • 7 а = 78 : 3 в = 96 : 6
с = а = в =
3 урок Українська мова
Тема. Слово і словосполучення.
Передивись відео про словосполучення
ПОВТОРИ!!!
Виконай письмово !
Утвори словосполучення з поданих слів, уживаючи прийменники.Визнач головне і залежне слова.
Передивись відео по темі уроку, дізнайся про шкіру - орган тіла людини
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 76 - 77
2 урок Математика
Тема. Ділення числа на добуток різними способами.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 57 - 58 №№ 319 - 326)
Д/З с. 58 № 328 ( за можливістю)
54 : ( 9 • 2 ) = 81 : ( 9 • 3 ) =
64 : ( 8 • 2 ) = 600 : ( 10 • 3 ) =
3 урок Українська мова
Тема. Не з дієсловами
Виконуй завдання по відеоуроку
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 59 прав., № 3 - виконай письмово за зразком.
Зразок:
Читає - не читає, працює - не працює, думає - ...
Вівторок, 29 березня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Дізнаюся про функції кровоносної системи
Передивись відео по темі уроку, дізнайся про кровоносну систему людини
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 74
2 урок Математика
Тема. Ділення круглих чисел.
Виконуй завдання по відеоуроку ( все по нашому підручнику
с. 56 - 57 №№ 310 - 316)
Д/З с. 57 № 318 ( за можливістю)
600 : 300 • 5 = 900 : 300 - 600 : 300 =
600 : 200 • 8 = ( 450 - 50 • 3 ) : 100 =
3 урок Українська мова
Тема. Часові форми дієслів.
Виконуй завдання по відеоуроку
Робота з підручником - с. 53, прав., № 5 - редагуємо текст, визначити рід дієсл.
Д/З с. 55 - 58 чит. текст "Нахаба"
Понеділок, 28 березня 2022 р.
1 урок Я досліджую світ
Тема. Вивчаю систему органів дихання
Передивись відео по темі уроку, дізнайся про систему органів дихання людини
Якщо є можливість, попрацюй з підручником - с. 72 №1,
с.73 №4 Д/З спробуй запам'ятати систему органів дихання людини - с. 72 №1.
2 урок Математика
Тема. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число.
1. Запишіть число, класна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
20
800
3. Передивись відео - прийом множення круглого числа на одноцифрове число
4. Передивись відео - прийом ділення круглого числа на одноцифрове число 5. Спробуй розв'язати приклади за зразком
20 • 3 = 60 90 : 3 = 30
2 д. • 3 = 6 д. = 60 9 д. : 3 = 3 д. = 30
400 • 2 = 800 100 : 2 = 50
4 с. • 2 = 8 с. = 800 10 д. : 2 = 5 д. = 50
40 • 2 = 60 : 3 =
50 • 3 = 80 : 4 =
300 • 2 = 400 : 2 =
6. Виконати № 304 с. 55
70 • 4 + 220 = 900 : 3 - 297 =
225 - 5 •30 =40 •3 - 80 : 4 =
800 : 4 - 127 =200 •3 - 500 : 5 =
7. Задача № 305 с.55
У швацький цех завезли 100 м тканини. На пошиття наволочок використали 20 м. Решту тканини використали на пошиття підковдр. Скільки підковдр пошили, якщо на кожну знадобилося 4 м тканини?
Дай відповіді на запитання!
- Скільки метрів завезли у цех? Скільки використали на пошиття наволочок? Що ще пошили у цеху? ( Підковдри).
- Що відомо про підковдри? (На кожну використали 4 м тканини).
- Скільки метрів залишилось після того, як пошили наволочки? ( 100 - 20=80)
Отже, залишилось 80 м тканини. Відомо, що на кожну підковдру знадобилося 4 м тканини. Скільки пошили підковдр? ( 80 : 4)
Коротка умова
Завезли - 100 м
Викор. - 20 м ( - )
Решта - на ? (п.) по 4 м ( : )
1).
2).
Відповідь: пошили ... підковдр.
Д/З якщо є можливість с. 54 № 301 - приклади ( фото прикладів буде в групі "Капітошка")
3 урок Фізкультура
4 - 5 урок Українська мова
Тема. Часові форми дієслів.
1. Передивись відео по темі "Часові форми дієслів"
2. Запам'ятай!!!
3. Виконай - с. 52 №1
Постав питання до дієслів, запиши у 3 стовпчика
Минулий час Теперішній час Майбутній час
Читає, читала, прочитає, буде читати, писав, напише, буде писати, написала, пише, бігає, бігають, побіжить, буде бігти, бігали, бігало, світить, світило, світитиме.
УВАГА!!! ВАЖЛИВО!!!
Як діяти під час артобстрілу
ДОБРИЙ ДЕНЬ, МОЇ ЛЮБІ ДІТКИ!
Починаємо дистанційне навчання. Бажаю терпіння, уваги, успіхів. ВСІМ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!😊
25 лютого 2022 рік
1 урок Я досліджую світ
Тема. Вивчаю травну систему.
Спостерігаю за погодою
• Сьогодні ______________(день тижня)
• Сьогодні ______________(дата)
• Стан неба _______________
• Температура повітря _______________
• Опади ____
Сьогодні ми працюємо над темою "Вивчаю травну систему".
Передивись відео по темі уроку, дізнайся про травну систему людини
Попрацюй з підручником - с. 66 - 67
завд.1 - розглянь будову травної системи, прочитай правило
Якось знайшла бабуся на вулиці поранену ворону. Принесла її до хати і поклала у ящик з курчатами. Вранці пішла подивитися на курчат. У куточку сиділа ворона. Під її крилами примостилося п'ятеро курчат. Двоє сиділо у неї на шиї.
Через сім днів крило у ворони загоїлось. Бабуся її випустила. Але ворона літала і кричала. У хаті пищали курчата. Бабуся випустила їх на подвір'я. Як зраділа ворона! Залишиласявонажитиубабусі.
2. Спиши повністю текст, розділяючи останнє речення на слова.
3. Знайди у тексті числівники, підкресли.
4. Дай відповіді на запитання. Числівники пиши словами.
Істотна ознака комах – це ___________________________
6. Обери з переліку і познач
- наземних звірів,
- підземних звірів,
- звірів, які живуть у водному середовищі.
дельфін горностай
кріт лисиця
тюлень бабак
білка морж
Зразок відповіді: - дельфін, - бабак, .......
7. Співстав звірів і те, як вони турбуються про своє потомство.
Будують спеціальні круглі гнізда, годують молоком поки малюки не навчаться бути самостійними.
Ховають лігва в непролазних хащах і вигодовують малят молоком 4-6 тижнів.
Малюки швидко стають на ноги, годують молоком 7-8 днів.
Зразок відповіді:
Вовки - що роблять?
Білки - ....
Зайці - ....
8. Чим свійські тварини відрізняються від диких? Запиши правильні твердження.
а). зовнішнім виглядом в). способом отримання їжі
б). середовищем існування г). будовою тіла
Зразок відповіді: 8 - а, ... , ...
9. Поміркуй і дай розгорнуту відповідь на питання. Яке значення тварин у природі? ( написати декілька речень)
УВАГА! РОБОТУ ДІТИ ВИКОНУЮТЬ САМОСТІЙНО ( мені потрібні чесні результати, щоб побачити на скільки діти засвоїли тему)! До середи ПРИСЛАТИ МЕНІ ГОТОВІ РОБОТИ! Працювати на подвійному аркуші, як робили математику.
2 урок Математика
Тема. Повторення властивостей множення на 10 і 100.
Відступити 4 клітинки вниз, у 5 пишемо та в сторону 9 клітинок, в 10 пишемо
1. Запишіть число, класна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
10
100
3. Усний рахунок.
№251 с. 47
15 – 7 • 2= 48 – 8 • 2 =
9 • 3 – 9= 8 • 3 – 24=
15 – 2 • 7 = 48 – 2 • 8 =
3 • 9 – 9 = 3 • 8 – 24 =
Усно №252 Обчисли
23456789• 10
4. Повторення матеріалу.
Передивіться відео і пригадайте прийом множення на 10, 100
5. Робота з підручником
с. 47 №255 - обчисли приклади
№ 258 - обчисли тільки 1 стовпчик ( записуємо приклади в стопчик)
с. 48 №259
Задача 259
І п.– 215 мешк.
ІІ п.- ?(мешк.), на 108 Б ↰} ?(мешк.)
ІІІ п. – 340 мешк.
1)
2)
Відповідь:
Д/З с. 48 №261, №262, прав. множ. на 10, 100
Коротка умова дом.задачі
Ш. - 2 шт. по 100г
Ц. - ? (г), на 255 Б. ↰} ?( г)
3 урок Фізкультура
4 урок Українська мова
Тема. Повторення про "Числівник" і "Займенник"
1. Відкрийте зошити і запишіть число , класна робота та каліграфічну хвилинку.
21 лютого
Класна робота
2. Каліграфічна хвилинка
Оро оро
Бор бор
3. Пригадай про числівник і виконай завдання
Попрацюй усно
Випиши числівники у дві колонки, в першу, які відповідають на питання скільки ?, а в другу – на питання котрий ?
Тоніно — він, мама — …, тато — …, дідусь — …, Тоніно і дідусь — … .
Заміни займенник я іншим. Запиши речення. Підкресли займенники.
У я виникло бажання стати невидимим. І я це вдалося. У я були веселі пригоди. Але потім я стало сумно. Для я недобре бути невидимим.
Д/З с. 44 №1, с.45 №3, повт. про числівник і займенник. Завтра діагностична робота .
18 лютого 2022 рік
1 урок Я досліджую світ
Тема. Чим дикі тварини відрізняються від свійських?
Спостерігаю за погодою
• Сьогодні ______________(день тижня)
• Сьогодні ______________(дата)
• Стан неба _______________
• Температура повітря _______________
• Опади ____
Сьогодні ми продовжимо працювати над темою "Чим дикі тварини відрізняються від свійських?"
Передивись відеоматеріал.
Пригадай, чим відрізняються дикі тварини від свійських.
Пограй у гру
Передивись, яку користь приносять свійські тварини.
Д/З с. 58-59, повт. матеріал по темі, готуємось до діагностувальної роботи.
2 урок Математика
Тема. Діагностувальна робота № 6. Письмове додавання і віднімання в межах 1000.
Варіант 1
1.Обчислити в стовпчик
567+ 285 - 358= (513 - 441) + 280 =
2.Розв'яжи рівняння ( дії виконуй в стовпчик)
270+х=490 722-х=325
3.Обчислити
1 год15хв + 25хв =
2м+1м5дм =
4.Розв'яжи задачу
Подорож катером по Дніпру розпочалась о 13годині і тривала 4 години. О котрій годині закінчилася подорож?
Поч. -
Трив. -
Кін. -
5. Розв'яжи задачу ( дії виконуй в стовпчик)
Відстань від Миколаєва до Дніпра становить 325 км, а від Дніпра до Харкова – на 108 км менша. Яка відстань від Миколаєва до Харкова через Дніпро?( фігурна дужка)
Задача
М. - Дн. -
Дн. - Х. -
Варіант 2
1.Обчислити в стовпчик
545-289+579= (893-596) + 423 =
2.Розв'яжи рівняння ( дії виконуй в стовпчик)
140+х=320 531-х=163
3.Обчислити
2год30хв + 15хв=
5м 1дм+1м 5дм=
4.Розв'яжи задачу
Вистава в ляльковому театрі розпочалася о 12 годині та тривала 1 годину. О котрій годині закінчилася вистава?
Поч. -
Трив. -
Кін. -
5. Розв'яжи задачу ( дії виконуй в стовпчик)
Відстань від Одеси до Миколаєва становить 133 км, а від Миколаєва до Кривого Рогу – на 43 км більша. Яка відстань від Одеси до Кривого Рогу через Миколаїв?( фігурна дужка)
Задача
Од. - М. -
М. - Кр.Р. -
УВАГА! РОБОТУ ДІТИ ВИКОНУЮТЬ САМОСТІЙНО ( мені потрібні чесні результати, щоб побачити на скільки діти засвоїли тему)! До понеділка ПРИСЛАТИ МЕНІ ГОТОВІ РОБОТИ!
Результати і рекомендації надішлю особисто кожному по вайберу.
3 урок Русский язык
Тема. Твёрдые и мягкие согласные.
1. Откройте тетради и запишите
18 февраля
Классная работа
2. Каллиграфическая минутка
Подчеркни орфограммы:
хорошо, того, учить,кто, хочет, всё, знать 3. Работа с новым материалом - с. 97 - 100
Посмотри видео по теме урока "Твёрдые и мягкие согласные"
Прочитай информацию на с. 97-98 упр. 169
ЗАПОМНИ!
Выполни письменно - с. 98 упр. 170
Спиши загадку, напиши отгадку.
В отгадке подчеркни твёрдые согласные - чертой, мягкие согласные =
Проверь себя: снежинка
=
Работа над сказкой "Весна" ( С. 98-99)
Прочитай сказку, дай ответы на вопросы.
Д/З с.98-99 чит., пересказ.
4 урок Англійська мова ( працюй онлайн або в блозі учителя)
5 урокЯДС ( ТРУД)
Тема. Застосовую знання про тварин. Прості та швидкі оригамі "Звірі з паперу"
Чекаю на фото ваших звіряток 😊
17 лютого 2022 рік
1 - 2 урок Українська мова
Тема. Особові займенники. "Тоніно, якого ніхто не бачив" (за Дж. Родарі).
1. Відкрийте зошити і запишіть число , класна робота та каліграфічну хвилинку.
17 лютого
Класна робота
2. Каліграфічна хвилинка
Осо осо
Ломо ломо
3. Повторення про особові займенники
4. Прочитайте вірш та знайдіть займенники. Запишіть їх у зошит.
Вчимо ми цю частину мови.
Вивчіть й ви обов’язково.
Посміхнувся я: «Привіт!»
Усміхнешся ти в отвіт.
Й засміються навкруги –
Він, вона, воно, вони.
Так, усмішка всіх єдна.
Жити в дружбі помага.
5. Встав займенники. Запиши речення.
…поводиться гарно на уроці. …вміють співати хором. …йдете завтра у кіно? …можеш мені допомогти з домашнім завданням? …прийшла до школи у гарній сукні. ... знаєте, які чудові у мене друзі?
6. Робота над текстом "Тоніно, якого ніхто не бачив" (за Дж. Родарі) - с. 40 - 43.
Словникова робота
засмучений – невеселий
швендяти – рухатися, ходити
набавившись донесхочу – наигравшись вдоволь
химера – привид
гамір – крики
пундиками – ласощі (вид печива або пиріжків)
почастувати – пригостити
мимрив – бубоніти ( мямлить)
зарюмсав – заплакав
самотній - один
Прочитай текст, дай відповіді на запитання с. 43
Д/З с. 40 - 43 чит., переказ
3 урок Фізкультура ( дивись урок на блозі вчителя)
Відступити 4 клітинки вниз, у 5 пишемо та в сторону 9 клітинок, в 10 пишемо
1. Запишіть число, класна робота.
2. Каліграфічна хвилинка.
Запишіть 1 рядок цифру - 6
2 рядок - числа 6 сотні
600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609
3. Усний рахунок. Від числа 460 відніміть числа в жовтих кружечках.
4. Закріплення матеріалу.
Розв’яжи приклади.
Розв’язати рівняння. Дії виконуй в стовпчик.
160 + х = 340 х – 320 = 539
Розв’яжи задачу.
Задача
Другокласники зібрали 130 кг макулатури, третьокласники – на 75 кг більше, а учні четвертого класу на 35 менше,ніж третьокласники. Скільки кілограмів макулатури зібрали учні четвертого класу?
2 кл. - 130кг
3 кл. - ?(кг), на 75 Б.↰ (+)
4 кл. - ?(кг), на 35 М. ↰(-)
Д/З с. 44 № 242 ( 2 стовпчик)
5 урок Образотворче мистецтво
Тема. У світі реального та уявного.
Народна іграшка
Ліплення фантастичної тварини
6 урок Англійська мова ( дивись блог вчителя)
16 лютого 2022 рік
1 урок Я досліджую світ
Тема. Чим дикі тварини відрізняються від свійських?
Спостерігаю за погодою
• Сьогодні ______________(день тижня)
• Сьогодні ______________(дата)
• Стан неба _______________
• Температура повітря _______________
• Опади ____
Сьогодні ми познайомимося з темою "Чим дикі тварини відрізняються від свійських?"
Передивіться відео по темі уроку
Ознайомтеся з відео "Яких тварин одомашнила людина"
Робота з підручником - с. 54 - 55
Прочитайте текст, роздивіться світлини, дайте відповіді на запитання
Д/З с. 54 - 55 чит., відп. на ?
2 урок Інформатика ( дивись урок на блозі вчителя)
3 урок Математика
ТЕМА. Обчислення виразів. Складання та розв'язування рівнянь.
Комментариев нет:
Отправить комментарий