воскресенье, 10 января 2021 г.

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Понеділок, 11 січня

1 урок  Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. Я досліджую природні явища взимку.

1. Привітання


2. Спостереження за погодою

Яка зараз пора року?

Якій зараз місяць? А які зимові місяці ви знаєте?

Подивіться на сонечко: чи воно таке саме, як і влітку, чи щось змінилося?

Придивіться до неба: воно таке, як було і влітку, чи інше? Що саме змінилося?

Чи є вітер? Який він?

Які опади ми можемо спостерігати взимку? Чи є вони зараз?

3. Новий матеріал

- Відгадайте загадку




- Сьогодні ми вирушаємо в гості до Зимоньки.
- Передивіться відео про зимові явища в природі.



Робота з підручником - с. 4

- Прочитай текст, дай відповіді на запитання.

- Розглянь малюнки, виконай завдання.

Д\З Зошит с.1 № 1

2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Слово. Повторення.

1. Відкриваємо зошити, записуємо:

11 січня

Класна робота

2. Хвилинка каліграфії

- Записуємо 1 рядок - буквосполучення ьо

                      2 рядок - льон, у нього, сьогодні

3. Робота з підручником - с. 6 - 7

- Прочитай правило:





- Розглянь малюнок с. 6 №1, запиши за зразком:
Хто? Мама, хлопчик, ... , ... .
ЩО? Робот, дерево, ... , ... .
Вправа 3 с. 7
Виписати слова - назви предметів, виділи в них корінь.
Сніг, сніговик, ... , ... .
Д\З с. 7 вправа 4 ( Ми ліпимо сніговика. У нього зелений шарф. У снігового чоловічка ніс - морквинка.)

4 урок Математика

Тема. Задачі на знаходження третього доданка. Квадрат.

1. Відкриваємо зошити, записуємо:

11 січня

Класна робота

2. Хвилинка каліграфії

- Записуємо 1 рядок - 100
                      2 рядок - см

3. Повторення матеріалу
Робота з підручником с. 83 № 493
Порівняй вираз з числом.
- Запиши у два стовпчики по 3 приклада, між стовпчиками відступи 4 клітинки.
    39
67 - 28  <  40
Робота над задачею с. 83 № 495
- Прочитайте задачу.
- Перекажіть її.
- Дайте відповідіна питання?
- Скільки купили всього фруктів?
- Які фрукти купили?
- Скільки купили яблук?
- А груш?
 - Чи  відомо скільки купили бананів?
Складаємо коротку умову
Ябл. - 15 фр.
Гр. - 15 фр.                    } 40 фр. ( фігурна дужка на всі три слова)
Б. - ? (фр.), решта
- Чи можемо одразу знайти скільки купили бананів?
- Яка дія допоможе дізнатися, скільки разом купили яблук і груш?
- Що означає слово " решта" ?
- Якою дією дізнаємося, скільки купили бананів?
- На скільки дій задача?
- Записуємо розв'язок:
1) ... + ... = ... (фр.) - яблук і груш
2) ... - ... = ... (фр.) - бананів
Відповідь: купили ... бананів.
Геометричний матеріал - с. 83 № 497, № 498.

- Порівняй фігури:


- Прочитай правило, с. 83
- Знайди квадрат серед фігур, запиши його номер.



- Знайди в довкіллі предмети, що мають форму квадрата.

Д\З с.84 № 499, № 500 (задача подібна до  класної)
І М. - 32 ГРН
ІІ М. - 28 ГРН                         } 100 ГРН
ІІІ М. - ? (ГРН), РЕШТА




Комментариев нет:

Отправить комментарий