ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Понеділок, 11 січня
1 урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Я досліджую природні явища взимку.
1. Привітання
2. Спостереження за погодоюЯка зараз пора року?
Якій зараз місяць? А які зимові місяці ви знаєте?
Подивіться на сонечко: чи воно таке саме, як і влітку, чи щось змінилося?
Придивіться до неба: воно таке, як було і влітку, чи інше? Що саме змінилося?
Чи є вітер? Який він?
Які опади ми можемо спостерігати взимку? Чи є вони зараз?
3. Новий матеріал
- Відгадайте загадку
- Сьогодні ми вирушаємо в гості до Зимоньки.
- Передивіться відео про зимові явища в природі.
Робота з підручником - с. 4- Прочитай текст, дай відповіді на запитання.
- Розглянь малюнки, виконай завдання.
Д\З Зошит с.1 № 1
2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Слово. Повторення.
1. Відкриваємо зошити, записуємо:
11 січня
Класна робота
2. Хвилинка каліграфії
- Записуємо 1 рядок - буквосполучення ьо
2 рядок - льон, у нього, сьогодні
3. Робота з підручником - с. 6 - 7
- Прочитай правило:
- Розглянь малюнок с. 6 №1, запиши за зразком:
Хто? Мама, хлопчик, ... , ... .
ЩО? Робот, дерево, ... , ... .
Вправа 3 с. 7
Виписати слова - назви предметів, виділи в них корінь.
Сніг, сніговик, ... , ... .
Д\З с. 7 вправа 4 ( Ми ліпимо сніговика. У нього зелений шарф. У снігового чоловічка ніс - морквинка.)
4 урок Математика
Тема. Задачі на знаходження третього доданка. Квадрат.
1. Відкриваємо зошити, записуємо:
11 січня
Класна робота
2. Хвилинка каліграфії
- Записуємо 1 рядок - 100
2 рядок - см
3. Повторення матеріалу
Робота з підручником с. 83 № 493
Порівняй вираз з числом.
- Запиши у два стовпчики по 3 приклада, між стовпчиками відступи 4 клітинки.
39
67 - 28 < 40
Робота над задачею с. 83 № 495
- Прочитайте задачу.
- Перекажіть її.
- Дайте відповідіна питання?
- Скільки купили всього фруктів?
- Які фрукти купили?
- Скільки купили яблук?
- А груш?
- Чи відомо скільки купили бананів?
Складаємо коротку умову
Ябл. - 15 фр.
Гр. - 15 фр. } 40 фр. ( фігурна дужка на всі три слова)
Б. - ? (фр.), решта
- Чи можемо одразу знайти скільки купили бананів?
- Яка дія допоможе дізнатися, скільки разом купили яблук і груш?
- Що означає слово " решта" ?
- Якою дією дізнаємося, скільки купили бананів?
- На скільки дій задача?
- Записуємо розв'язок:
1) ... + ... = ... (фр.) - яблук і груш
2) ... - ... = ... (фр.) - бананів
Відповідь: купили ... бананів.
Геометричний матеріал - с. 83 № 497, № 498.
- Порівняй фігури:
- Прочитай правило, с. 83- Знайди квадрат серед фігур, запиши його номер.
- Знайди в довкіллі предмети, що мають форму квадрата.
Д\З с.84 № 499, № 500 (задача подібна до класної)
І М. - 32 ГРН
ІІ М. - 28 ГРН } 100 ГРН
ІІІ М. - ? (ГРН), РЕШТА
Комментариев нет:
Отправить комментарий