вторник, 12 января 2021 г.

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Середа, 13 січня

1 урок Я досліджую світ

Тема. Я досліджую погоду взимку.

1. Привітання


2. Спостереження за погодою

- Яка зараз пора року?
- Який зараз місяць? А які зимові місяці ви знаєте?
- Подивіться на сонечко: чи воно таке саме, як і влітку, чи щось змінилося?
- Придивіться до неба: воно таке, як було і влітку, чи інше? Що саме змінилося?
- Чи є вітер? Який він?
- Які опади ми можемо спостерігати взимку? Чи є вони зараз?

3. Новий матеріал
- Переглянь відео. 
- Пригадай елементи погоди.




- Робота з підручником - с. 6

- Прочитай текст.
- Повтори поняття:
Погода - це стан нижнього шару повітряної оболонки нашої планети ( атмосфери) у визначений час у конкретній місцевості.
Синоптики - люди, які вивчають погоду, користуючись різними приладами.
- Пригадайте показники погоди.



Робота в зошиті - с.2 № 1
-Уявіть, що ви синоптики. 
- Визначте погоду за сьогоднішній день, впишіть спостереження в текст.
Д/З с. 6 чит.


2 урок  Українська мова
Тема. Розвиток мовлення. Інструкція.
Відкриваємо зошити.
Відступаємо 1 робочий рядочок від домашньої роботи, записуємо
13 сіня
Класна робота
1. Каліграфічна хвилинка
  1 рядок - сн сн іг іг ов ов ви ви
  2 рядок  - сніг сніговик
2. Відгадайте загадку.


3. Прочитайте вірш.




4. 

- Сьогодні ви будете складати інструкцію з ліплення сніговика.
Інструкція - це керівна вказівка; настанова.
Користуючись матеріалом підручника, с. 10 - 11, виконайте завдання № 2 ( письмово)

А допоможе вам перегляд мультфільму.


Приємної роботи!!!
3 урок Математика
Тема. Сутність дії множення. Задача на знаходження третього доданка.

Відкриваємо зошити.
Відступаємо 4 клітинки від домашньої роботи, записуємо
13 сіня
Класна робота
1. Каліграфічна хвилинка



  1 рядок - 2
  2 рядок  - 20
2. Усний рахунок



3. Новий матеріал

Перегляньте відео - пояснення


4. Робота з підручником 
- Давайте ще раз пригадаємо правило





5. Закріплюємо матеріал
с. 86 № 511
Зразок: 3+3+3+3= 3 • 4 ( 3 додаємо 4 рази)
№ 512
Зразок: 4 • 3 = 4 + 4 + 4 ( 4 додаємо 3 рази)
6. Робота над задачею № 513
- Прочитай задачу. Перекажи її.
- Про що йдеться мова в задачі?
- Скільки квітів було всього в букеті? 
- Які квіти були в букеті?
Складаємо коротку умову:
В. - 10 кв.
Р. - 7 кв.                          }  25 кв. ( дужка на всі 3 слова)
Дзв. - ? ( кв.), решта
Задачу можна розв'язати двома способами. 
І спосіб - по діях
1) ... + ... = ... ( кв.) - волошок і ромашок
2) ... - ... = ... ( кв.) - дзвіночків
ІІ спосіб - складаємо вираз: від усіх квітів 25, віднімаємо суму - 10 + 7, суму беремо в дужки:
25 - ( 10 + 7) = .. ( кв._ - дзвіночків
! Увага! Відповідь повинна бути однаковою в обох способах.

Д/З с. 87 № 514, № 515, прав. вивч.

4 урок Музичне мистецтво
Тема. Зимові етюди.

- З нетерпінням ми чекали на зиму - чарівницю!
Зимову красу можна не лише побачити, а й відчути у звуках музики. Так її  відображають композитори, що створюють            " музичні пейзажи".



- Послухайте Юнацький етюд № 12 " Заметіль"






Етюд - це п'єса навчального характеру для вдосконалення техніки виконання.
- Який настрій став у тебе під час слухання музики? Вона швидка чи повільна? На якому інструменті виконується п'єса? 
- Виконай поспівку.


Приємного дня!!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий