Дистанційне навчання
Четвер, 14 січня
1 урок ЯДС ( укр. мова)
Тема. Я досліджую погоду взимку. Як одягатися взимку для будь– якої погоди. Робота з дитячою книжкою. Вірш Олександра Олеся « Ялинка».
1. Привітання
2. Спостереження за погодою
- Яка зараз пора року
- Який зараз місяць? А які зимові місяці ви знаєте?
- Подивіться на сонечко: чи воно таке саме, як і влітку, чи щось змінилося?
- Придивіться до неба: воно таке, як було і влітку, чи інше? Що саме змінилося?
- Чи є вітер? Який він?
- Які опади ми можемо спостерігати взимку? Чи є вони зараз?
3. Робота з підручником - с. 7
- Прочитай текст.
- Розглянь схему " Як одягатися взимку для будь - якої погоди"
- Подивись відео " Правила безпечної поведінки взимку"
Раз я взувся в чобітки,
одягнувся в кожушинку,
сам запрігся в саночки
і поїхав по ялинку.
Ледве я зрубати встиг,
ледве став ялинку брати,
а на мене зайчик — плиг!
Став ялинку віднімати.
Я — сюди, а він — туди…
“Не віддам,— кричить,— нізащо!
Ти ялинку посади,
А тоді рубай, ледащо!
Не пущу, і не проси!
І цяцьками можна гратись:
порубаєте ліси —
ніде буде і сховатись.
А у лісі скрізь вовки,
і ведмеді, і лисиці,
і ворони, і граки,
і розбійниці-синиці”.
Страшно стало…
“Ой, пусти!
Не держи мене за поли!
Бідний зайчику, прости,—
я не буду більш ніколи!”
Низько, низько я зігнувсь,
і ще нижче скинув шапку…
Зайчик весело всміхнувсь
і подав сіреньку лапку.
Д/З спробуй уявити картину до віршика і намалювати її.
2 урок ЯДС ( укр.мова)
Тема. Я досліджую рослини взимку. РМ. Лісова красуня.
1. Передивіться відеоурок про життя рослин узимку.
2. Попрацюйте з підручником - с. 8.
- Прочитайте текст, дайте відповіді на запитання.
3. Укр. мова
- Відкриваємо зошити з укр. мови, відступаємо 1 рядочок від домашньої роботи.
- Записуємо:
14 січня
Класна робота
- Хвилинка каліграфії
1 рядок - я Я Яя
2 рядок - ял ли ялинка
- Відгадайте загадку
- Дайте відповіді на запитання.
1. Де росте ялинка?
2. Чи змінює вона своє вбрання?
3. Як називаються її голочки?
4. Символом якого свята є ялинка?
Робота в зошиті
УСНО
- На яке питання відповідає слово ялинка? ( хто? або що?)
- Доберіть ознаки: (яка?) наша ялинка.
Письмово
( Що?) ялинка.
Ялинка ( яка?) зелена, висока, .... , .... .
Прочитайте зразок опису ялинки
Наша ялинка
У мене біля будинку росте гарна ялинка. Вона висока та пишна. Її віття завжди зелене. Навіть коли інші дерева поскидали своє вбрання, ялинка залишається одягненою. А яка ж вона гарна, коли на ній з'являється біла снігова шубка!
Кожного Нового року ми з батьками прикрашаємо цю ялинку. Тато за допомогою драбини вдягає срібну зірочку на верхівку. А ми з мамою вішаємо на дерево дощик. Всі радіють і водять хороводи. Ця ялинка - оберіг нашого двору та символ Нового року.
- Давайте запишемо декілька речень про нашу красуню.
Лісова красуня
Ялинка - вічнозелене дерево. Вона висока та пишна. Дуже красива вона у білій шубці. Ялинка є символом новорічних свят. Під нею діти знаходять подарунки.
Бережіть, люди, лісову красуню!
Д/З с. 3 ( зошит з ЯДС)
3 урок Математика
Тема. Сутність дії множення. Задача на знаходження третього доданка ( закріплення).
- Відкриваємо зошити, відступаємо 4 клітинки вниз.
- Записуємо:
14 січня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
1 рядок - цифра 9
2 рядок - 90
Усна лічба
Повторення і закріплення матеріалу
- Давйте пригадаємо, що ж таке множення?
Робота над задачею
На трьох полицях стоїть 68 книжок. На першій полиці - 25 книжок, на другій - 32 книжки, а решта - на третій. Скільки книжок на третій полиці?
І п. - 25 кн.
ІІ п.- 32 кн. } 68 кн.
ІІІ п. - ?(кн.), решта
План розв'язання:
1) ... + ... = ... (кн.) - на І і ІІ полицях
2) ... - ... = ... ( кн.)
Відповідь: на ІІІ полиці ... книжок.
Д/З повт. прав. про множ.
4 урок Образотворче мистецтво
Тема. Зимові етюди. «Зимові» кольори та відтінки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий