понедельник, 19 октября 2020 г.

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 2 - Б КЛАС

20 ЖОВТНЯ 2020 Р. 

1 - 2 уроки  УКРАЇНСЬКА МОВА

 ТЕМА. ПЕРЕНОС СЛІВ З Ь І ЬО. ЗВУКО - БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛІВ.

Відкриваємо зошити, відступаємо 1 маленький рядочок від домашньої роботи, записуємо:

   20 жовтня

                                          Класна робота   

Прописуємо рядочок ь

Прописуємо рядочок ьо ( верхнє поєднання)

Робота за підручником с. 48 - 49 

Завдання 1. 

Прочитайте слова, передивіться малюнки. Дайте відповіді на запитання. Спишіть слова, підкресліть в другому стовпчику м'які приголосні звуки знаком =.

Попрацюй з правилами:


Зроби звуко - буквений аналіз слів: лан - лань.

Завдання 2. 

Спиши текст. Виконай завдання - підкресли м'який приголосний звук перед ь =.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Продовжуємо урок.
Попрацюй з правилом с. 48


Завдання 3. 
Поділи слова за зразком- 3 слова з1 стовпчика, 2 слова з 2 стовпчика.

 Попрацюй з правилом с. 49



Завдання 4.
Поділи слова для переносу.
Ма - льований, мальо - ваний, ...
Д/З. с. 48 - 49 прав., с. 49 №6 пис. 
Не забудьте відступити 1 рядочок, записати число, домашня робота!

3 урок  МАТЕМАТИКА

 ТЕМА. СПОСОБИ ВІДНІМАННЯ ВІД 17 ОДНОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ 10. 

Відкриваємо зошити, відступаємо 4 КЛІТИНКИ від домашньої роботи, записуємо:

   20 жовтня

                                          Класна робота   

2. Пригадаємо як пишуться цифри 1 та 7.

 Запишіть цифру 17 ( цілий рядок).

- Число 17 одноцифрове чи двоцифрове?

- Парне чи непарне?

- Назвіть число наступне.

- Назвіть число, яке передує?

3. Запис таблиці в зошити:

   17 - 7 = 10                  

   17 - 8 = 9 

   17 - 9 = 8

3. Розв'яжи приклади № 214 с. 37 ( записати в 3 стовпчика ЧЕРЕЗ 4 КЛІТИНКИ).

9 + 7 =          8 + 9 =          7 + 8 =

9 + 8 =          8 + 8 =          7 + 7 =

9 + 9 =          8 + 7 =          7 + 9 =

         Фізкультхвилинка



РОБОТА З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ
ПРИГАДАЙ!!!


Виконай завдання № 217 с. 38

Пояснення:

1дм2см = 10см + 2см = 12см            2дм5см = 20см + 5см = 25см

1дм = 10см                                          2дм = 20см

Виконай завдання № 218 с. 38 за зразком.

Задача 219

Прочитай задачу. 

Про що в ній говориться?

Скільки було кактусів?

Яка висота 1 кактусу?

Що сказано про висоту 2 кактусу? ( на 8 см нижчий)

Нижчий - це менший чи більший?

Це відоме число чи треба його знайти?

Якщо менший на 8, то яка дія буде додавання чи віднімання? (-)

1к. - 1дм5см

2к. - ?(см), на 8см м. (-)

1дм5см - 8см = 

Відповідь:

Д/З. с. 38 № 222, вчити табл. 

Не забудьте відступити 4 клітинки, записати число, домашня робота!

4 урок  Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 ТЕМА. Я вимірюю. Прилади для вимірювання.

        Робота за підручником ст. 43
Прочитай текст на с. 43.
Ознайомся з приладами для вимірювання.











Довжину, висоту, ширину - вимірюють лінійкою або метром чи рулеткою




Терези - прибор для вимірювання маси предметів.
Пригадайте , в чому вимірюємо масу?



Виконай завдання в зошиті с. 29
Д/З. С. 43 ЧИТ.


Комментариев нет:

Отправить комментарий