ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 19 ТРАВНЯ
1 урок ЯДС
Тема. Звідки береться веселка.
Привітання
Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
День тижня...
Стан погоди...
Визначити настрій...
Назвати дату...
День тижня...
Стан погоди...
Визначити настрій...
Вивчи віршик
Намалюй композицію " МОЯ МАНДРІВКА З ВЕСЕЛКОЮ"
2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Буква "Че". Письмо великої та рядкової букв Чч.
Читання слів
чай чоловіки чор-ний
чайка чоботи чор-ни-ця
часник черепаха че-че-ви-ця
Читання тексту
Черв'як любив чер-во-ний колір.
Чер-во-ним радував свій зір,
Коли тра-пля-ла-ся нагода:
Все фарбував, наче факір.
Че-че - червоним став папір,
Че-че - по-чер-во-нів весь двір.
Червоне поле, сад і ліс,
І в черв'ячка червоний ніс.
2. Робота в зошиті.
1 рядок - письмо рядкової букви ч .
Чер-во-ним радував свій зір,
Коли тра-пля-ла-ся нагода:
Все фарбував, наче факір.
Че-че - червоним став папір,
Че-че - по-чер-во-нів весь двір.
Червоне поле, сад і ліс,
І в черв'ячка червоний ніс.
2. Робота в зошиті.
1 рядок - письмо рядкової букви ч .
2 рядок - письмо складів че, чо, іч, ич
3 рядок - письмо великої букви Ч.
4 рядок - письмо великої та малої Чч.
5 рядок - письмо слів чай , чашка .
6 рядок - письмо слів Черкаси.
7 рядок - запис речення.
5 рядок - письмо слів чай , чашка .
6 рядок - письмо слів Черкаси.
7 рядок - запис речення.
СПИСУЄМО З ДРУКОВАНОГО ЗРАЗКА!!!
У мене є песик Часик. Він веде себе чемно.
Записати найменше трицифрове число
100
2. Розв'язати приклади.
35 - 5 . . . . 23 + 12
28 - 20 14 + 5
25 - 11 30 + 30
29 + 20 26 + 0
70 - 50 13 - 10
3. Робота за підручником.
Дізнайся, хто скільки копійок зібрав. Хто має найбільше грошей? Хто найменше?
У мене є песик Часик. Він веде себе чемно.
4 урок МАТЕМАТИКА
Тема. Розв'язування задач на знаходження вартості покупок.
1. Хвилинка каліграфії.Записати найменше трицифрове число
100
2. Розв'язати приклади.
35 - 5 . . . . 23 + 12
28 - 20 14 + 5
25 - 11 30 + 30
29 + 20 26 + 0
70 - 50 13 - 10
3. Робота за підручником.
Дізнайся, хто скільки копійок зібрав. Хто має найбільше грошей? Хто найменше?
Запиши приклади: 2+2+1=5 к.
Скільки гривень у кожному гаманці? У якому гаманці найбільше грошей? У якому найменше?
Скільки гривень у кожному гаманці? У якому гаманці найбільше грошей? У якому найменше?
Запиши приклади: 2+2+5=9 грн
ЗАДАЧА
Мишеня купило соломку за 11 грн. У нього залишилося ще 5 грн. Скільки грошей було у мишеняти?
Купило - 11 грн
} ? ( грн)
Залишилося - 5 грн
....................... ( грн)
Відповідь: ... грн було.
Комментариев нет:
Отправить комментарий