Дистанційне навчання, 7 травня
1 - 2 урок ЯДС
Тема. Глухі та дзвінкі приголосні. Письмо великої букви Т.
1. 2. Пригадаємо, на які дві групи поділяються приголосні звуки.
Дзвінкі приголосні Глухі приголосні
Д Т
3. Вставити потрібну букву і записати слова
Во(д,т)а, ва(д, т)а, бу(д, т)инок, ко(д, т)ик,
но(д, т)а, робо(д, т)а.
4. Робота зі словами
театр тіло Тарас
танок тісто Тамара
танець тістечко Тетяна
5. Робота з текстом
-- Читання первинне (дорослими)
__________
У неділю Тарас і Тетянка ходили в ляльковий театр. На сцені театру грали актори і ляльки. Актори водили ляльок і говорили за них.
Тарас і Тетянка дивились виставу про Лисенятко і його друзів. Усім сподобалася весела вистава. Діти а-пло-ду-ва-ли акторам.
- Читання вголос учнями.
- Читання мовчазне.
- Дібрати заголовок.
Прочитати речення , в якому говориться:
- Хто грає на сцені театру?
- Про кого діти дивились виставу?
- Чи сподобалась вистава дітям?
- Як ти гадаєш, що трапилось з Лисенятком? Розкажи.
5. Робота в зошиті.
1 рядок - письмо великої букви Т
2 рядок - письмо в поєднанні великої та маленької букви Тт
3 рядок - написання слів
Тетяна Тарас
- прочитати слова ;
- діти пояснюють , чому слова написані з великої букви;
- звернути увагу на поєднання складу: тя
4 рядок - запис речення
Тетяна і Тарас у театрі.
Перевірити написане.
-- Читання первинне (дорослими)
__________
У неділю Тарас і Тетянка ходили в ляльковий театр. На сцені театру грали актори і ляльки. Актори водили ляльок і говорили за них.
Тарас і Тетянка дивились виставу про Лисенятко і його друзів. Усім сподобалася весела вистава. Діти а-пло-ду-ва-ли акторам.
- Читання вголос учнями.
- Читання мовчазне.
- Дібрати заголовок.
Прочитати речення , в якому говориться:
- Хто грає на сцені театру?
- Про кого діти дивились виставу?
- Чи сподобалась вистава дітям?
- Як ти гадаєш, що трапилось з Лисенятком? Розкажи.
1 рядок - письмо великої букви Т
2 рядок - письмо в поєднанні великої та маленької букви Тт
3 рядок - написання слів
Тетяна Тарас
- прочитати слова ;
- діти пояснюють , чому слова написані з великої букви;
- звернути увагу на поєднання складу: тя
4 рядок - запис речення
Тетяна і Тарас у театрі.
Перевірити написане.
УВАГА! Діти списують з друкованого тексту, не з прописного!!!
3 урок МАТЕМАТИКА
Тема. Задачі на порівняння та вирівнювання маси предметів.
1 Хвилинка каліграфії
Записати рядок числа 98
2. Перегляд онлайн-уроку
1 Хвилинка каліграфії
Записати рядок числа 98
2. Перегляд онлайн-уроку
Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на порівняння маси предметів.
1. Левеня і тигреня — спортсмени. Розглянь, чим вони тренуються.
Дай відповіді на запитання:
1) Хто підняв більшу масу:
2) Скільки зрівноважать одну
3) Скільки мають таку ж масу, як
4) Що важче: чи
5) Левеня має масу 12 кг. Яка маса
6) Маса становить 10 кг.
Яка маса тигреняти?
САМОСТІЙНА РОБОТА
30 + 26 = 56 - 10 =
59 - 38 = 95 - 60 =
58 - 28 = 35 - 5 =
46 +13 = 21 + 74 =
УВАГА!!! Шановні батьки! Оцініть роботу ваших дітей за такими критеріями:
- виконує самостійно - 1;
- виконує за підказкою - 0,7;
- виконую з допомогою - 0,3;
- не може виконати - 0.
У Вайбер після самостійної роботи поставте свою оцінку. БУДЬТЕ ВІДВЕРТИМИ З ВЧИТЕЛЕМ!
4 урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. МУЗИЧНА КАЗКА В ТАНЦІ. Зображення кольоровими олівцями характеру гномика.
Любі діти! Запрошую вас в цікаву музичну казку, яку " розповідають" танець з музикою. Це прекрасний казковий світ балету! Танець по - особливому розкриває чарівність казки в театрі.
- Що об'єднує ці зображення? Схарактеризуй персонажів казки в кіно та театрі. Як вони створені?
Передивись мультфільм " Білосніжка і семеро гномів"
Роздивись уважно гномиків. Поміркуй, за чим можна визначити характер та настрій кожного з них.
ВЕСЕЛУН СОНЬКО
РОЗУМНИК БУРКОТУН
АПЧИХ ПРОСТАК
ТИХОНЯ
Подивись, як можна зобразити різний настрій.
За одним із запропонованих зразків, спробуй зобразити кольоровими олівцями характер гномика.
ТИХОНЯ
Подивись, як можна зобразити різний настрій.
За одним із запропонованих зразків, спробуй зобразити кольоровими олівцями характер гномика.
Комментариев нет:
Отправить комментарий