ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 6 ТРАВНЯ
1 урок ЯДС
Тема. Ким стати? Яку професію обрати?
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- День тижня...
- Назвати весняні місяці.
- День тижня...
- Назвати весняні місяці.
- Який місяць зараз?
- Стан погоди...
- Визнач свій настрій...
3. Гра "Вгадай професію"
Пригадаємо, які професії ви знаєте.
4. Перегляд мультфільму "Ким бути?"
5. Робота над віршем
- А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії здійснилися?
ПРОФЕСІЯ " ШКОЛЯР"
Та є одна з усіх професій,
Якої вчаться у житті,
Вона для кожного найперша,
Найголовніша в майбутті!
Учитель, лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр-
Що може бути головною ?
Одна професія – школяр!
Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що можеш ти набуть,
Не станеш у житті ніколи
Тим, ким в дитинстві мрієш буть!
Діти, кожна професія – це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги.
А поки що, ви школярі, і головна ваша
праця –… (це навчання)
Уявіть на хвилинку, що ви дорослі,
то ким ви хотіли б стати?
Намалювати малюнок на тему "Ким я мрію стати"
( малюнок зберегти для портфоліо)
2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Буква "Те". Письмо малої букви т.
1. Назви предмети, на який звук починаються слова?
- читання очима
- читання вголос
- читання "Пробіжи по дорожці"
трава талант теремок
труба терези телефон
тріщина танок тарілка
3. Знайди слова - підпис до малюнків. Зроби звуковий аналіз .
4. Читання вірша.
4. Читання вірша.
Лиш телефон задзеленчить,
Іванко в слухавку кричить:
- Алло! Привіт! Іван на дроті!
Що? Татусеві по роботі?..
Так, знаю я, що мамі й тату
Теж можуть те-ле-фо-ну-ва-ти.
Чого я вам сказав "Привіт"?
Напевно, так робить не слід...
Дорослим не-зна-йом-цям діти
Так не повинні говорити.
Заждіть хвилиночку лишень...
Пробачте, прошу... Добрий день!
Богдана Бойко
5. Фізкультхвилинка- Зіставимо малу букву т друковану та рукописну.
Що спільного і відмінного?
1 рядок - письмо малої букви т
2 рядок - написання скалдів
та то тя
3 рядок - написання складів
іт ет ат
4 рядок - написання слів
торт кіт
5 рядок - запис речення
На столі компот і торт.- Читання речення.
- Скільки слів у реченні?
- Назвати перше слово? Як пишеться?
- Що стоїть в кінці речення?
- Звернути увагу на поєднання
ол ом ( від букви о поєднувальна риска )
от ор ( верхнє поєднання букв).
3 урок МАТЕМАТИКА
Тема. Одиниця вимірювання маси - кілограм.
1. Хвилинка каліграфії.
1. Хвилинка каліграфії.
- пригадати як пишуться цифри 8 і 9;
- яке це число - одноцифрове чи двоцифрове;
- парне чи непарне;
- скільки в ньому десятків та одиниць;
- назвати попереднє число до 89;
- назвати наступне число до 89.
Пропишіть рядок числа 89Сьогодні на уроці ми дізнаємося у чому вимірюють масу предмету.
ПЕРЕГЛЯД ОНЛАЙН-УРОКУ
Довідничок
Усі предмети мають масу. Важчим є той предмет, що має більшу масу.
1. Хто важчий?
Зразок:
НЕРІВНОВАГА.
Півник має більшу масу. Він важчий. Курочка має меншу масу. Вона легша.
Зразок:
РІВНОВАГА.
Півник і качка мають однакову масу.
Довідничок
Масу предметів вимірюють у кілограмах (кг)
Розглянь гирі для зважування. Назви їх масу.
1. Розглянь, як журавлик зважив диню.
УСНО
2. Де можна визначити масу, а де — ні?
3. Чим відрізняються малюнки? Поясни, як визначили масу капустини.
Міркуй так:
На першому малюнку маса капустини менша за 2 кг. Щоб урівноважити слід до капустини докласти гирю масою 1 кг. Тепер на терезах рівновага.
Отже, маса капустини -
2 кг без 1 кг ( без гирі) 2 кг - 1 кг = 1 кг.
2 кг без 1 кг ( без гирі) 2 кг - 1 кг = 1 кг.
4. Визнач масу кавуна і масу кукурудзи.
( Письмово , без умови , тільки рішення і відповідь)
Розв'язання прикладів
Міркуй так:
24 + 2 = 26 , тому 24 кг + 2 кг = 26 кг
Іменовані числа додаються і віднімаються як звичайні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий