пятница, 8 мая 2020 г.

Дистанційне навчання, 8 травня

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 8 ТРАВНЯ


1 урок ЯДС ( ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ)

Тема.  Всі професії для нас важливі , 
           руки золоті - це справжнє диво.
1. Привітання

Презентація до уроку природознавства для 1-го класу на тему: "Дикі ...
2. Щоденні новини
-  Назвати дату... 
 - День тижня...

 - Який день тижня був учора?
 - Стан погоди...
 -  Визначити настрій...    
Дидактичний матеріал "Сигнальні картки"
3. Новий матеріал

Вибір професії – дуже важлива справа.  Важливо те, як ставиться людина до своєї роботи. 
   Читання вірша 
Якими б ти не йшов в житті шляхами,
Яку б ти стежку чи доріжку не обрав,
Завжди лишайся з чистими руками,
Й сумління щоб свого не плямував.
Роботу  обрану виконуй чесно,
Працюй натхненно, творчо кожен день.
Адже усі професії почесні,
Коли  ти трудишся  для себе і людей!


 4. Перегляд мультфільму "Золоті руки" ( Уроки 


тітоньки Сови)




                                 
5. Практична частина
Сьогодні я пропоную вам бути конструкторами.

Відгадайте загадку і дізнайтеся, що ви сьогодні будете конструювати.

Презентація для початкових класів з української мови на тему ...
  
Передивіться відео і спробуйте зробити човник.




1про системне запровадження

2 -3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

ТемаБуква Юю. Письмо малої та великої букви Юю.
1. Повторення про букву

Буква Ю, звуки [й, у] - презентація з української мови
Звук і буква ю
 Два звуки позначає 
- на початку слова, складу;
- після апострофа;
- після голосного.

Презентація до уроку "Буква ю, позначення нею сполучення звуків йу.

2. Прочитати слова, зробити звуковий аналіз виділених     слів                                                                        
юнга          читаю              бігаю
юшка         малюю            люблю       
юрта          малюк             співаю
ключ          малюнок         дякую

Как красиво нарисовать букву Ю (карандашом поэтапно)?    КЛЮЧ     Александр Солдатов, Дзержинск

3. Читання вірша

   Я завжди обминаю калюжі.

   А вони мене люблять дуже.
   Я за ручку чемно ступаю,
   Я обходжу їх, обминаю,
   А вони під ноги пхаються.
   А як тупну! Може, злякаються.   
   А вони собі, знай, хлюпочуть -
   В черевики залізти хочуть.   

   Я не люблю калюж стра-шен-но.

   Я завжди ходжу дуже чемно.
   Я ж не винен, що їх багато!
   Я тримаюся міцно за тата.
   Ну, а як вони самі пха-ють-ся!
   То куди ж я від них сховаюся?!
                                       Оксана  Миронович


4. Робота в зошиті.
Букви Ю ю - YouTube

1 рядок - письмо малої букви  - ю
2 рядок - письмо великої букви - Ю
3 рядок - написання складів  юл , аю , юн
4 рядок - запис слів   люблю , граю
5 рядок - запис слів Юля , Юрко
    звернути увагу на поєднання  Юл , Юр (знизу букви Ю поєднувальна лінія)
6 рядок - запис речення
                                       Юля та Юрко - друзі. 
- Прочитати речення.
- Визначити кількість слів у реченні.
- Розглянути і пояснити, які слова написані з
   великої букви?
- Які розділові знаки в реченні?
- Записати речення.
- Перевірити написане.    
УВАГА! Речення пишуть з друкованого тексту! 


Шановні батьки, любі діти!
 Вітаю вас та ваші родини з Днем пам’яті та примирення!


З Днем Перемоги!





       

Комментариев нет:

Отправить комментарий