Дистанційне навчання, 13 квітня
1 урок Я досліджую світ
Тема. Великдень. Що ми знаємо про Великдень?
1. Привітання
" Добрий день!" - я вам сказала," Добрий день!" - сказали ви, І у серці запалалоСонце щастя й доброти.
2. Вправа «Щоденні новини»
Назвати дату...
день тижня...
стан погоди...
визначити свій настрій...
день тижня...
стан погоди...
визначити свій настрій...
3. Обмін інформацією. Прочитайте вірш.
Христос воскрес! Радійте нині, діти
Сповнилося найбільше із чудес.
Пропала тьма, і сонце правди світить,
Христос воскрес! Воістину воскрес!
Весна – найпрекрасніша пора року. З її приходом оживає природа, повертаються із далеких країв птахи, зодягаються в зелень, квітнуть дерева, гаї перегукуються голосним пташиним співом.
За традицією в наших родинах святкують Різдво Христове, тобто народження Христа і Паску – його воскресіння. На новорічно – різдвяні свята ми колядуємо, щедруємо, хлопці посівають, їмо кутю.
Великдень! Сама назва вказує на те, що це не звичайний, а великий день. Величне свято, яке споконвіку символізувало перемогу над силами темряви і зла, уособлювало примирення і прощення. Воно нагадує нам про любов і милосердя, страждання і біль, одвічні людські цінності. Воскресіння Ісуса Христа дає нам змогу перемогти духовну смерть і жити новим повнокровним життям. Воскресіння Господнє в усі часи давало людям наснагу вірити і любити, прощати. Щоб зупинити зло, нам треба перемінитися самим, бо саме з кожного з нас спитається: "А що ти зробив?" У цей день кожному треба примиритися з ближнім, відкрити свою душу вогником добра та милосердя. Будьмо християнами - милосердними до всього живого. Христос Воскрес ! Радійте!
Великдень! Сама назва вказує на те, що це не звичайний, а великий день. Величне свято, яке споконвіку символізувало перемогу над силами темряви і зла, уособлювало примирення і прощення. Воно нагадує нам про любов і милосердя, страждання і біль, одвічні людські цінності. Воскресіння Ісуса Христа дає нам змогу перемогти духовну смерть і жити новим повнокровним життям. Воскресіння Господнє в усі часи давало людям наснагу вірити і любити, прощати. Щоб зупинити зло, нам треба перемінитися самим, бо саме з кожного з нас спитається: "А що ти зробив?" У цей день кожному треба примиритися з ближнім, відкрити свою душу вогником добра та милосердя. Будьмо християнами - милосердними до всього живого. Христос Воскрес ! Радійте!
Намалюйте свої враження на 1 із тем:
Як святкують Великдень у моїй сім'ї.
Моє улюблене свято.
Дякую за увагу!
2 - 3 урок Українська мова
Тема. Закріплення вивчених букв В,в. Письмо малої букви в.
1. Повторення букв і звуків відкриваємо алфавіт і називаємо .
- Який приголосний звук завжди позначає 2 звука ? (Щ)
- Який приголосний звук завжди м'який? (Й)
2. Звуковий аналіз
До якого слова підходить схема - о = о - о
вулик
весна
валіза
вазон
3. Робота з текстом
- Візьміть мене із собою.
- Валіза для речей, а не для котів, - сказала Віка.
- Вилазь із валізи! - наказав Вітя.
Довелося Вусику вилізти з валізи. Собака Гвинтик зрадів: тепер вони з Вусиком удвох удома залишаться.
Яка головна думка тексту ?
Починаю писати трохи нижче верхньої рядкової лінії з нахилом угору, заокруглюю під міжрядковою лінією і проводжу пряму похилу вниз, яку заокруглюю біля нижньої рядкової лінії на овал.
Спочатку спробувати написати три букви в олівцем. (В групу я надішлю окремо зразок.)
Пригадайте , як слід сидіти під час письма, як лежить зошит, як тримаємо ручку.
- Другий рядок. Навчимося поєднувати букву з іншими буквами. Буква приєднується до інших букв маленьким вузликом ( як з м'яким знаком),від якого ведеться прогнута вниз лінія .
1 рядок в
2 рядок ві ви
3 рядок ов ва
Пальчикова гімнастика
4 рядок він _______ вона _______
5 рядок воно _______ вони_______
Звернути увагу на поєднання ВО ,ОН
Обов'язково проговорюйте те, що пишете і перевіряйте написане.
- Який приголосний звук завжди позначає 2 звука ? (Щ)
- Який приголосний звук завжди м'який? (Й)
2. Звуковий аналіз
До якого слова підходить схема - о = о - о
вулик
весна
валіза
вазон
3. Робота з текстом
Як ми валізу збирали
Ми з мамою їдемо до бабусі. Вітя і Віка складають свій одяг у валізу. Заліз кіт Вусик у валізу. Вилазити не хоче. Згорнувся клубком і муркотить, наче говорить:- Візьміть мене із собою.
- Валіза для речей, а не для котів, - сказала Віка.
- Вилазь із валізи! - наказав Вітя.
Довелося Вусику вилізти з валізи. Собака Гвинтик зрадів: тепер вони з Вусиком удвох удома залишаться.
Яка головна думка тексту ?
4. Письмо малої букви в.
Сьогодні ми навчимося писати малу букву в. Вона складається з петлі і овалу.Починаю писати трохи нижче верхньої рядкової лінії з нахилом угору, заокруглюю під міжрядковою лінією і проводжу пряму похилу вниз, яку заокруглюю біля нижньої рядкової лінії на овал.
Спочатку спробувати написати три букви в олівцем. (В групу я надішлю окремо зразок.)
Пригадайте , як слід сидіти під час письма, як лежить зошит, як тримаємо ручку.
- Другий рядок. Навчимося поєднувати букву з іншими буквами. Буква приєднується до інших букв маленьким вузликом ( як з м'яким знаком),від якого ведеться прогнута вниз лінія .
1 рядок в
2 рядок ві ви
3 рядок ов ва
Пальчикова гімнастика
4 рядок він _______ вона _______
5 рядок воно _______ вони_______
Звернути увагу на поєднання ВО ,ОН
Обов'язково проговорюйте те, що пишете і перевіряйте написане.
Списати з друкованого тексту.
Іванка їла вишні.
Бажаю успіхів!!!
4 урок Математика
Тема. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка.
ВІДСТУПАЄМО 4 КЛІТИНКИ ВІД ПОПЕРЕДНЬОЇ РОБОТИ
1. Каліграфічна хвилинка .
Запис цифри 3.
2. Пояснення матеріалу. ( УСНО)
Білочка Рудя поклала в порожню торбинку 10 горішків: 6 лісових і декілька грецьких.
6 лісові горіхи ? грецькі горіхи
у торбинці 10 горіхів
Як дізнатися , скільки грецьких горішків у торбинці?
Міркуємо так: якщо забрати з торбинки всі лісові горішки, то в торбинці залишаться лише грецькі.
всього 10 , забрати (відняти), отже
10 - 6 = 4(грецькі горішки)
- Пригадаємо, як називаються числа при додаванні.
6 + ? = 10
1 доданок 2 доданок сума
Правило
ЩОБ ЗНАЙТИ НЕВІДОМИЙ ДОДАНОК, ТРЕБА ВІД СУМИ ВІДНЯТИ ВІДОМИЙ ДОДАНОК.
(ПРАВИЛО ВИВЧИТИ)
3. Розв'язання задачі
Семеро козенят вчили уроки. Двоє читали "Буквар", а решта - писали літери. Скільки козенят писали літери?
- Прочитати задачу.
- Про кого в ній йдеться мова? (про козенят)
- Скільки козенят вчили уроки? (7 козенят всього)
- Які уроки вчили козенята?
- Відомо скільки козенят читало" Буквар"? ( 2)
- Відомо скільки козенят писало ? (ні)
- Як дізнатися, скільки козенят писало?
( Від усіх козенят відняти тих, які читали "Буквар", тобто від суми 7 відняти відомий доданок 2).
ОФОРМЛЕННЯ У ЗОШИТІ
ВІДСТУПАЄМО 2 КЛІТИНКИ ВІД ЦИФРИ 3
умова
Читало - 2 к.
} 7 к.
Писало - ? к.
____________ (к.)
Відповідь: .... козенят писали літери.
4. Фізкультхвилинка.
5. Задача
У їжачка - 4 грибочки. Скільки грибочків у білочки, якщо разом у них 17 грибочків?
- Про кого йдеться в задачі ?
- Скільки грибочків у їжачка?
- Скільки грибочків у білочки?
- Що означає число 17 ?
- Як знайти скільки грибочків у білочки ?
Відступаємо 2 клітинки вниз , записуємо умову.
Їжачок - 4 гр.
} 17 гр.
Білочка - ? гр.
_______________
Відповідь: ......
Відступаємо 2 клітинки вниз
6. Самостійно розв'язуємо приклади.
70 - 10 = 50 + 20=
90 - 40 = 30 + 60=
Комментариев нет:
Отправить комментарий