ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 27 КВІТНЯ
ТЕМА ТИЖНЯ. Не завдавай шкоди природі !
1 урок ЯДС
Тема. Людина - частина природи.
1. Привітання
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- День тижня...
- Визначити настрій...
- Назвати дату...
- День тижня...
- Який день тижня був учора?
- Стан погоди...- Визначити настрій...
3. Новий матеріал
Ти знаєш, що людина — це частина природи. Отож люди повинні охороняти природу.
Розгляньте таблицю і прочитайте, що завдає шкоди природі.
— Поміркуйте: людина ставить себе вище, ніж усе інше, створене Природою. Вона (людина) рве, вбиває, збирає, ламає.
— Чи можуть тварини і рослини обійтися без людини?
— Чи може людина обійтися без рослин і тварин?
Висновок. Людина — маленька частинка Природи, яка теж повинна підкорятися її законам.
- Розгляньте малюнки. Як люди дбають про природу?
4. Перегляд відео.
5. Закріплення матеріалу.
- А зараз пограйте в гру.
1 Гра «Можна - не можна»
- Діти, уявіть, що ви опинилися в лісі. Пригадаймо, як слід там поводитися і чого не можна робити. Я називаю дію, а ви плескайте в долоні, якщо це можна робити, і мовчіть, якщо - ні.
Саджати квіти, рослини; ламати гілки дерев; охороняти рідкісні рослини; обгороджувати мурашники; рвати багато квітів; збивати гриби ногами; милуватися красою природи; ловити метеликів; руйнувати павутиння; підгодовувати птахів; прибирати місце відпочинку; ловити жаб.
6. Підсумок уроку.
- Наше довкілля, рідна природа чарує нас в усі пори року. Ми, українці, маємо гордитися тим, що доля подарувала нам це диво – чарівну й неповторну красу природи. Та багатства природи небезмежні. Маємо їх дбайливо оберігати, як порядні господарі. Так роблять в усьому світі, бо проблеми екології, охорони природи нині найважливіші, адже природа – це наше життя, наше здоров’я.
Бережіть природу!
2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Закріплення звукового значення буквосполучення "дз". Письмо буквосполучення дз.
1. Ознайомлення з новими звуками.
- виділення звука [дз] у слові «ґедзь»; «дзиґа»; - артикуляція звуків [дз], [дз’] (їх треба вимовляти злито);
- характеристика звука:
[дз] ─ приголосний твердий звук;
[дз’] ─ приголосний м’який звук.
Сполучення [дз] - позначає 1 звук!
Звуковий аналіз слова ґедзь ( овод - рос.)
- о = 5б.,3зв.
Зробити звуковий аналіз слова ( самостійно)
2. Робота над скоромовкою
- прочитати очима (мовчки);
- прочитати вголос спокійно;
- прочитати з прискоренням;
- спробувати прочитати швидко.
Читаємо на видиху повітря!
3. Читання слів
ДЗИґа дзвін дзьоб дзьо-ба-ти
ґудзик дзвінок дзьобик дзюр-ча-ти
_____________
У пе-лі-ка-на дзьоб великий, як сачок. Пелікан у дзьоб рибу скла-да-є.
У го-роб-ця дзьо-бик ма-лень-кий і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка пе-ре-ме-лю-ва-ти.
У шишкаря дзьоб загнутий, як об-цень-ки, щоб насіння з шишок діставати.
У лелеки дзьоб довгий, наче щипці, щоб жабок у траві ловити.
Дзьобом птахи добувають їжу . А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистити і ...
обценьки - знаряддя у вигляді щипців.
5. Письмо буквосполучення дз
Спочатку пригадаємо як пишеться буква "де", тепер як буква "з".
Письмо буквосполучення дз
— Як поєднуються малі букви д і з? (Безвідривно)
— Під час письма буквосполучення Дз - поєднання виходить з основи великої букви Д.
Писати у зошиті
1 рядок дз
2 рядок Дз
3 рядок дзиґа ґудзик
4 рядок дзьоб дзвін
5 рядок У лелеки довгий дзьоб.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Назвіть перше слово? Як пишеться перше слово в реченні?
- Зверніть увагу на останнє слово. Як воно пишеться?
- Який знак стоїть в кінці речення?
Запишіть речення. Перевірте написане.
4 урок МАТЕМАТИКА
Тема. Додавання та віднімання одноцифрового числа до двоцифрового.
1. Каліграфічна хвилинка.
4. Розв'язати приклади.
1. Каліграфічна хвилинка.
- Що ти знаєш про число 10? ( двоцифрове, парне )
- Скільки в ньому десятків?
- Скільки в ньому десятків?
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
Назвіть склад числа 10.
2. Усний рахунок.
3. Новий матеріал.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.
4. Розв'язати приклади.
52 + 3 = . . . . 34 - 2 =
36 + 2 = 47 - 5 =
54 + 5 = 95 - 2 =
81 + 8 = 76 - 3 =
Міркуємо так: 52 - це 50 + 2, додаємо спочатку одиниці 2+3=5, та ще + 50, буде 55.
5.Знайди помилки й запиши рівності правильно.
25 - 5 = 2 13 + 0 = 13
10 + 1 = 9 20 + 7 = 90
50 - 0 = 5 63 - 3 = 60
30 + 6 = 9 4 + 1 = 41
50 - 0 = 5 63 - 3 = 60
30 + 6 = 9 4 + 1 = 41
6. Робота над задачею.
За той час, поки серце кита зробило 9 ударів, серце черепахи зробило лише 6 ударів, а серце людини - аж 69 ударів. На скільки більше ударів зробило людське серце, ніж серце кита? Ніж серце черепахи?
- Про кого говориться в задачі?
- Що говориться про серце кита? ( 9 уд.)
- Що говориться про серце черепахи? ( 6 уд.)
- Що говориться про серце людини? ( 69 уд.)
- Прочитайте питання задачі?
Якщо в задачі запитується НА СКІЛЬКИ - це задача на порівняння. А щоб порівняти: слід від більшого числа відняти менше число.
Але в задачі два питання, тому буде дві дії.
Спочатку порівняємо удари кита та людини, а потім людини та черепахи.
Складаємо умову.
Кит - 9 уд.
) на ? (уд.) більше
Людина - 69 уд.
) на ? (уд.) більше
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на ... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ,ніж серце черепахи.
Складаємо умову.
Кит - 9 уд.
) на ? (уд.) більше
Людина - 69 уд.
) на ? (уд.) більше
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на ... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ,ніж серце черепахи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий