суббота, 25 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання, 27 квітня

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 27 КВІТНЯ

ТЕМА ТИЖНЯ. Не завдавай шкоди природі !

1 урок ЯДС

Тема. Людина - частина природи.

1. Привітання
Презентація «Містечко вихованих людей» Ранкова зустріч №4

2. Щоденні новини.

 -  Назвати дату... 
 -  День тижня...

 -  Який день тижня був учора?
 -  Стан погоди...
 -  Визначити настрій...



3. Новий матеріал

Ти знаєш, що людина — це частина природи. Отож люди повинні охороняти природу.

Розгляньте таблицю і прочитайте, що завдає шкоди природі.

Збережемо природу Землі разом


— Поміркуйте: людина ставить себе вище, ніж усе інше, створене Природою. Вона (людина) рве, вбиває, збирає, ламає.
— Чи можуть тварини і рослини обійтися без людини?
— Чи може людина обійтися без рослин і тварин?
Висновок. Людина — маленька частинка Природи, яка теж повинна підкорятися її законам.

- Розгляньте малюнки. Як люди дбають про природу?

НЕ ЗАВДАВАЙ ШКОДИ ПРИРОДІ - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник ...

4. Перегляд відео.


5. Закріплення матеріалу. 

- А зараз пограйте в гру.

1 Гра «Можна - не можна»
- Діти, уявіть, що ви опинилися в лісі. Пригадаймо, як слід там поводитися і чого не можна робити. Я називаю дію, а ви плескайте в долоні, якщо це можна робити, і мовчіть, якщо - ні.
 Саджати квіти, рослини; ламати гілки дерев; охороняти рідкісні рослини; обгороджувати мурашники; рвати багато квітів; збивати гриби ногами; милуватися красою природи; ловити метеликів; руйнувати павутиння; підгодовувати птахів; прибирати місце відпочинку; ловити жаб.
6. Підсумок уроку.

 - Наше довкілля, рідна природа чарує нас в усі пори року. Ми, українці, маємо гордитися тим, що доля подарувала нам це диво – чарівну й неповторну красу природи. Та багатства природи небезмежні. Маємо їх дбайливо оберігати, як порядні господарі. Так роблять в усьому світі, бо проблеми екології, охорони природи нині найважливіші, адже природа – це наше життя, наше здоров’я.

Бережіть природу!

Виховна година "Збережи природу"



2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема.  Закріплення звукового значення буквосполучення "дз". Письмо буквосполучення дз.


нуш 1 клас буквосполучення дз відео: 10 тыс изображений найдено в ...

    1. Ознайомлення з новими звуками.

виділення звука [дз] у слові «ґедзь»;  «дзиґа»; -   артикуляція звуків [дз], [дз’] (їх треба вимовляти злито);

-   характеристика звука:

[дз] ─ приголосний твердий звук;
[дз’] ─ приголосний м’який звук. 

Сполучення [дз] -  позначає 1 звук!

Презентація до уроків навчання грамоти" Буквосполучення дж, дз ...

Звуковий  аналіз слова ґедзь ( овод - рос.)  

Презентація "Світ комах" для дітей старшої групи   - о =  5б.,3зв.

Зробити звуковий аналіз слова  ( самостійно)
Знайка™ | Паровоз. Дзига металева (Goki 53058G). Цена, купить ... дзиґа ( юла- рос.)




2Робота над скоромовкою
- прочитати очима (мовчки);
- прочитати вголос спокійно;
- прочитати з прискоренням;
- спробувати прочитати швидко.

Читаємо на видиху повітря!

Презентація до уроків навчання грамоти" Буквосполучення дж, дз ...


 
3Читання слів
  ДЗИґа      дзвін        дзьоб         дзьо-ба-ти
 ґудзик   дзвінок    дзьобик     дзюр-ча-ти

4Читання тексту. Дібрати заголовок
 _____________


       Які різні дзьоби у птахів! 
   У пе-лі-ка-на дзьоб великий, як сачок. Пелікан у дзьоб рибу скла-да-є.
    У го-роб-ця дзьо-бик  ма-лень-кий і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка пе-ре-ме-лю-ва-ти.
    У шишкаря дзьоб загнутий, як об-цень-ки, щоб насіння з шишок діставати.
    У лелеки дзьоб довгий, наче щипці, щоб жабок у траві ловити.
    Д
зьобом  птахи добувають їжу . А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистити і ...

обценьки - знаряддя у вигляді щипців.

5Письмо буквосполучення дз

Спочатку пригадаємо як пишеться буква  "де", тепер як буква "з".

Навчання грамоти (1 клас). Письмо дз - YouTube


Письмо буквосполучення дз
— Як поєднуються малі букви д і з? (Безвідривно)
— Під час письма буквосполучення Дз - поєднання виходить з основи великої букви Д.
      Писати у зошиті
1 рядок    дз
2 рядок    Дз
3 рядок   дзиґа     ґудзик
4 рядок   дзьоб    дзвін
5 рядок   У лелеки довгий дзьоб.
 - Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Назвіть перше слово? Як пишеться перше слово в реченні?
- Зверніть увагу на останнє слово. Як воно пишеться?
- Який знак стоїть в кінці речення?
Запишіть речення. Перевірте написане.


4 урок МАТЕМАТИКА

Тема.  Додавання та віднімання одноцифрового  числа до двоцифрового.
1. Каліграфічна хвилинка.
Знакомство с числом 10. 1-й класс

- Що ти знаєш про число 10?  ( двоцифрове, парне )
- Скільки в ньому десятків?
- Назвати сусідів. 
- Яке число передує?
 - Яке наступне?
Назвіть склад числа 10.

Мрійники: Склад числа 10
2. Усний рахунок.

математика 1 (2)

3. Новий матеріал.
Під час перегляду відео зверніть увагу на пояснення матеріалу, пояснення задачі (усно). Ми працюємо за іншими підручниками , тому завдання будемо виконувати інші.





Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без пере…

4. Розв'язати приклади.

52 + 3 =  . . . .  34 - 2 =
36 + 2 =           47 - 5 =
54 + 5 =           95 - 2 =
81 + 8 =           76 - 3 =
Міркуємо так: 52 - це 50 + 2, додаємо спочатку одиниці 2+3=5, та ще + 50, буде 55.

5.Знайди помилки й запиши рівності правильно.

 25 - 5 = 2                13 + 0 = 13
 10 + 1 = 9               20 + 7 = 90
 50 - 0 = 5                63 - 3 = 60
 30 + 6 = 9               4 + 1 = 41

6. Робота над задачею.

 За той час, поки серце кита зробило 9 ударів, серце черепахи зробило лише 6 ударів, а серце людини - аж 69 ударів. На скільки більше ударів зробило людське серце, ніж серце кита? Ніж серце черепахи?

- Про кого говориться в задачі?
- Що говориться про серце кита? ( 9 уд.)
- Що говориться про серце черепахи? ( 6 уд.)
- Що говориться про серце людини? ( 69 уд.)
- Прочитайте питання задачі?
Якщо в задачі запитується  НА СКІЛЬКИ - це задача на порівняння. А щоб порівняти: слід від більшого числа відняти менше число. 
Але  в задачі два питання, тому буде дві дії. 
Спочатку порівняємо удари кита та людини, а потім людини та черепахи.
 Складаємо умову.
Кит - 9 уд.      
                             ) на ? (уд.) більше
Людина - 69 уд.
                             ) на ? (уд.) більше
Черепаха - 6 уд.
1) ..................... (уд.)
2) ..................... (уд.)
Відповідь: на ... ударів більше зробило людське серце, ніж серце кита, на ... ,ніж серце черепахи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий