ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 23 КВІТНЯ
1 -2 УРОК Українська мова
Тема. Закріплення вивчених букв З, з.
Письмо великої та малої букви З, з.
- Розгляньте малюнки, надрукуйте слова, складіть звукові схеми. Позначте наголос. Виділіть спільний звук у всіх словах.(обведіть його)
- Назвіть цей звук?
- Як утворився? Який він(голосний чи приголосний?)
-На письмі цей звук позначається буквою "Зе"
- Знайдіть в алфавіті.
2. Читання слів зі звуком [ з ] .
загадка замок золотий заєць
забавка зебра залізний зайчик
зупинка зерно зелений заячий
Діти, бувають такі слова, які пишуться однаково, але відрізняються наголосом і мають різні значення.
Замок - це пристрій для замикання чогось.
Замок- це будівля, житло.
3. Читання тексту
ЧЕРВОНИЙ ЗАЙЧИК
Одного разу побачив у траві суничку. Яскраву, червону. "Хочу бути червоним!"- сказав собі зайчик. З'їв суничку і ... по-чер-во-нів.
Іде лісом, по-лу-м'я-ні-є. Усі його бачать, кричать
"Привіт!". Побачила його й лисичка. Схопила зайчика за червоне вушко:
- "Я тебе з'їм !". Злякалося зайченя.Трем-тить і думає: - " Хочу знову бути не-по-мі-тним!"...
- Як ви гадаєте, що сталося із зайчиком далі? Придумайте кінцівку.
Фізкультхвилинка
4. Письмо великої і малої букви З, з.
Слідкуємо за посадкою під час письма, взяти правильно ручку, покласти зошит під нахилом.
1 рядок - буква з мала;
2 рядок - буква З велика;
Фізкультхвилинка
3 рядок - буквосполучення Зз; Зі
4 рядок - запис складів
зі зи зу
5 рядок
зл зм оз
Запис слів.
6 рядок - зима , земля;
- читаємо слова;
-пояснюємо поєднання букв им, ем, мл, ля ( нижнє поєднання " взялися за ручки")
Запис речення.
7 рядок
Зіна була в музеї.
- Читаємо речення.
- Як пишеться перше слово? Чому це слово пишеться з великої букви?
- Що ставиться в кінці речення?
- Перевірка написаного.
- Звернути увагу на поєднання ул .
Не забуваємо про нахил букв, доводимо букви до ліній!
3 урок МАТЕМАТИКА
Тема. Віднімання розрядного числа.
1. Каліграфічна хвилинка.
Число та цифра 9.
- Що ти знаєш про число 8? ( одноцифрове, парне )
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
- Назвіть склад числа 9.
2. Усний рахунок.
Користуючись таблицею , дайте відповіді на питання.
1 2 3 4 5 □ 7 8 9 10 перший десяток
11 12 13 14 15 16 17 □ 19 20 другий десяток
21 22 23 □ 25 26 27 28 29 ЗО третій десяток
31 □ 33 34 35 36 37 38 39 40 ?
41 42 43 44 45 46 □ 48 49 50 п’ятий десяток
51 52 53 54 55 56 57 58 □ 60 ?
□ 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ?
71 72 73 74 75 76 77 78 79 □ ?
□ 82 83 84 85 86 87 88 89 □ ?
91 92 93 94 □ 96 97 98 99 100 десятий десяток
- Полічи десятками до 100.
- Назвіть числа третього десятка.
-Полічить від 87 до 92, від 71 до 68.
3. Математичний диктант.
- Запишіть найменше та найбільше число п'ятого десятка.
- Запишіть сусідів числа 44.
- Запишіть сусідів числа 50.
- Запишіть двоцифрові числа
з поданих: 9, 24, 40, 3, 87 , 7 , 52, 60, 15.
4. Пояснення матеріалу
Розкладаємо число на розрядні доданки. Якщо від суми відняти один із доданків, то получимо другий доданок.
5. Доповни записи.
45 32 67
^ ^ ^
40+5 30+2 60+7
45 - 5 =40 32 - ... = ... - ... = ....
45 - 40=... 32 - ... = ... - ... = ....
6. Розв'язати приклади.
23 - 3 + 20 34 - 30 + 4
23 - 20 + 3 34 - 4 + 30
49 - 9 - 40 96 - 90 - 6
7. Розв'язати задачу.
На вулиці Сонячній 29 будинків. 20 із них — цегляні, а решта — дерев’яні. Скільки дерев’яних будинків на вулиці Сонячній?
- Прочитати задачу.
- Про що задача?
- Які були будинки?
- Скільки було цегляних будинків?
- Відомо скільки було дерев’яних?
- Що означає число 29 в задачі?
- Що означає поняття " решта"?
Складаємо і записуємо умову.
Цегляні - 20 б.
} 29 б.
Дерев’яні - ? (б.)
Дерев’яні - ? (б.)
.................. (б.)
Відповідь: .... дерев’яних будинків на вулиці.
4 урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ТЕМА. Подорож у казку. Виготовлення паперової пальчикової ляльки (" Колосок")
1. Передивіться відео, прослухайте казку " Колосок"
- Назвіть головних героїв казки.- Яким був Півник?- Що ви можете розказати про мишенят?
2. Пояснення матеріалу
Казка є безцінним скарбом українського народу. Ще маленькими ми слухали, затамувавши подих, мамину казку, яка відкривала перед нами незнані світи, вчила розпізнавати добро і зло.
3. Роздивіться малюнки.
-Що об'єднує ці малюнки? Як називається такий театр? ( Ляльковий)
ТЕАТР - це мистецтво перевтілення в різних персонажів.
Сьогодні ви спробуєте разом з батьками виготовити з паперу пальчикову ляльку.
Такие игрушки можно сделать из плотной бумаги или картона. Они очень просты в изготовлении. Управление пальчиковыми куклами понятно и интересно. Ведь если пальцы продеть в дырочки, то у куклы появятся ножки - получится настольная шагающая игрушка. Можно нарисовать такие игрушки самим или вырезать подходящие картинки из альбомов, раскрасок, журналов, сделать отверстия для пальчиков и играть! Вот несколько шаблонов - попробуйте изготовить героев сказки " Колосок" и играйте с детками!
1.
2.
2.
5.
Комментариев нет:
Отправить комментарий