Дистанційне навчання, 9 квітня
1 - 2 урок Українська мова
Тема. Буквосполучення ЬО. Письмо буквосполучення ЬО.
1. Повторюємо голосні букви і звуки.
- Назвіть голосні букви, які означають завжди два звука (Ї)
- Назвіть голосні букви , які можуть позначати два звука (я,ю,є)
- Коли вони можуть позначати 2 зв. ( на початку слова, складу, після апострофа, після голосного)
- Яка буква не позначає жодного звука? (ь)
2.Відгадайте загадку й зробіть звуковий аналіз, підрахуйте кількість букв і звуків у слові-відгадці.
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь)
В чистім полі він росте:
На високих ніжках,
В зелених панчішках,
Квіточки блакитні,
Оченьки привітні. (Льон)
3. Читання складів
ТО - ТЬО НО - НЬО
СО - СЬО ЛО - ЛЬО
4. РОБОТА З ТЕКСТОМ
Льон - трав'яниста рослина. Стебло льону зелене, соковите. Листя тонке. Квітка синього, рідше білого кольору.
Льон росте в польових умовах. З його стебла роблять волокно, з волокна прядуть нитки. З ниток - тканину.
З лляної тканини шиють сорочки, рушники, носові хустки.
5. Гра " Продовж речення" ( усно)
Льон - це трав'яниста _______________.
Стебло льону ____________.
Квітка __________,
Льон росте ______________.
З лляної тканини шиють ______, _______, ___ ______.
6 Фізкультхвилинка.
7. Написання буквосполучення ьо.
Сьогодні ми навчимося писати буквосполучення ЬО.
- Пригадаємо, що літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, яка переходить у малий овал. Для з'єднання з іншими буквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого ведемо прогнуту лінію з'єднання з буквою О
записуємо рядок ЬО
написання слова льон ( рядочок) . Звернути увагу на поєднання букв ОН ( верхнє).
записати цілий рядочок слово Льоня.
- прочитати;
- розібрати, чому це слово пишемо з великої букви;
- яка буква стоїть після букви Л,чому ? (вимовляємо м'яко)
- звернути увагу на поєднання букв ня (нижнє, взялися букви за ручки)
9. Робота з реченням.
Льоня сіє льон.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні. Назвати перше, друге, третє.
- Як пишеться перше слово? Чому?
- Що стоїть в кінці речення?
- Записати та перевірити речення.
Молодці!!!
3 урок Математика
Тема. Порівняння чисел у межах 20. Порівняння чисел і значення числового виразу.
1. Каліграфічна хвилинка.
Запис цифри 2.
2. З чисел 10 , 16 , 12 , 8 , 17 , 18 , 11 , 20.
Випишіть у рядок спочатку числа більше за 10, але менші за 13.
У другий рядок числа більш за 15, але менші за 20.
Висновок: числа, розташовані у числовому ряду правіше від заданого - більші, лівіше від заданого _ менші.
3. Порівняй числа
10 *11 14 * 16 9 * 19 18 * 18
4. Порівняй( спочатку прочитай пояснення)
11 + 3 * 13 15 + 0 * 0 + 14
16 - 3 * 13 16 - 5 * 11 + 1
13 * 19 - 3 18 - 2 * 18 - 1
13 * 12 + 2 12 + 4 * 14 + 2
Пояснення
- Пишемо 11 плюс 3, пропускаємо клітинку для знаку, пишемо 13.
Міркуємо: зліва маємо суму чисел 11 і 3, справа - число 13. Щоб порівняти вираз і число , потрібно спочатку знайти значення виразу: 11 + 3 ( надписуємо над знаком + 14). А 14 більше, ніж 13. Тому пишемо знак ">"
5. Фізкультхвилинка
5.Розв'язання задачі
У магазині було 16 гірських велосипедів, а спортивних - на 3 більше. Скільки спортивних велосипедів було в магазині ?
Пояснення
Прочитайте задачу. Про що в ній ідеться?
- Скільки було гірських велосипедів?
- Що сказано про спортивні велосипеди?
- Що значить вираз "на 3 більше"?
- Як дізнатися скільки було спортивних велосипедів?
Оформлення умови в зошиті:
Гір. - 16 в.
Сп. - ?в. , на 3 більше (+)
.... + ... = .... ( в.)
19 в.
Комментариев нет:
Отправить комментарий