понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання, 28 квітня

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 28 КВІТНЯ

1 урок ЯДС

ТЕМА. "Милосердна квітка" за Є. Саніним.
1. Привітання.


Ранкова зустріч з ЛЕГО. День 4(5). Тиждень "Мої улюблені книжки"

2. Щоденні новини.
Смайлы с разными эмоциями вектор. Vector smiles
 -  Назвати дату...                                                                     

 -  День тижня...

 -  Який день тижня був учора?        

 -  Стан погоди..

 -  Визначити настрій...          






3. Новий матеріал

     -   Розкажи, як люди піклуються про рослини та тварин  там, де ти живеш.    

  -  Запитай у дорослих, які рослини та тварини твого краю потребують захисту.

Послухай оповідання.
        Милосердна квітка
      Виросла в полі квітка й раділа сонцю, світлу, теплу, повітрю, дощу, життю... А ще тому, що вона така гарна й може щодня радувати людей. 
      Росла вона, росла... 
      І раптом ішов хлопчик і зірвав квітку. Просто так, не знаючи навіть навіщо. Зім’яв і викинув на дорогу. 
      Боляче стало рослині, образливо.           
      Хлопчик не знав, що рослини, як і люди, можуть відчувати біль. 
      Але найбільше квітці було прикро, що її просто так, без будь- якої потреби зірвали й позбавили сонячного світла, тепла та нічної прохолоди, дощів, повітря, життя... 
       Останнє, про що вона подумала, це те, що все-таки добре, що вона не кропива. Адже тоді хлопчик неодмінно обпік би собі руку.
       Квіточка, пізнавши, що таке біль, так не хотіла, щоб ще хоч комусь на землі було боляче... 
                                                                                                За Є. Саніним

    Розглянь малюнки. Розкажи, хто з дітей дбає про природу. Чому ти так думаєш?

    
               


НЕ ЗАВДАВАЙ ШКОДИ ПРИРОДІ - БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ - Підручник ...




Взаємозв'язки у природі взимку - презентація з природознавства


- А тепер намалюй малюночок на тему " Я дбаю про природу" або " Я природі друг!"



2 - 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕМА. Закріплення букв Г г. Слова протилежні за значенням. Письмо малої та великої букв Г г.


1. ПРИГАДАЙ, ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО БУКВУ Г.


Презентація " На що схожі літери "




Написання маленької букви «г» - презентація з української мови

- Як вимовляється звук [ Г ]? Голосний чи приголосний ?


- Звук 
 [ Г ] на письмі позначається буквою "ГЕ". 

2.Читання слів з буквою г.

нога         глина        голова 
гараж       гноми       голівонька
гусак        груша       гратися         
гумка       гриби        гроза

Відшукай і запиши слово до схеми   - О - - О.


               Фізкультхвилинка
      3. Робота з текстом.
 а) послухайте текст ( читають батьки).

           ОДНА ГОЛОВА ДОБРЕ, А ДВІ - КРАЩЕ
       Жив собі Дракон. І було в Дракона дві голови.  Одна голова була серйозною , а друга - веселою. Одна любила книжки читати, а друга - у комп'ютерні ігри грати. Одна спала вдень, а друга - вночі. Одна пила теплий чай, а інша - холодний. Одна їла чорний шоколад, а інша - білий. Такі різні голови в одного Дракона. І такі дружні.
Кошмарный пристеголов (Hideous Zippleback) | World Dragons — Мир ...

б) читання тексту напівголосно. 
в) виписати з тексту слова з протилежним значенням до слів:
 серйозною - 
 читати -
 вдень -
 теплий -
 чорний -

           Фізкультрозминка 

4. Письмо букв Г г 

Зіставимо друковані букви з рукописними.


Букви Г г - YouTube

Письмо малої букви г
— Починаємо  писати  нижче  верхньої  рядкової  лінії,  заокруглюємо,  торкаючись її, і ведемо похилу пряму лінію до нижньої рядкової, де знов заокруглюємо вправо. Пишемо під лічбу «і-раз-і».
.  1 рядок  - г
  2 рядок -  гі гі ги ги го го гу гу ге ге 
  3 рядок - гл гл гм гм 
  4 рядок - галка  галка  гілка  гілка
  - прочитати слова;
  - чим відрізняються слова галка - гілка ;
  - звернути увагу на поєднання  ал іл 
  - записати і перевірити.

Письмо великої букви Г

Пояснення написання букви .

        Перший елемент – пряма похила лінія, яку починаємо писати з верхньої міжрядкової лінії, ведемо до нижньої рядкової заокруглюючи ліворуч, потім пишемо такий самий елемент вгорі (шапочку).

-  Написання літери  в повітрі.


-  Написання літери «Г» у зошиті.
5 рядок  - Г
6 рядок  - Гг ( поєднуємо нижнім з'єднанням знизу букви Г , веду вгору , руку не відриваю)

              Пальчикова гімнастика

     7 рядок -Га Га Гл Гл

  5. Списування з друкованого.
    8 рядок -  У Ганни є гном.
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Нагадати, що слова пишуться окремо.
- Яке перше слово? Як воно пишеться?
- Назвіть друге слово. Як воно пишеться? Чому?
- Який знак стоїть в кінці речення?
- Прочитайте це речення з інтонацією питання.
- Нагадати поєднання букв ом
- Запишіть з друкованого.


4 урок МАТЕМАТИКА

ТЕМА. Додавання круглого числа до двоцифрового.                Віднімання круглого числа від двоцифрового.
1. Розминка
- Назвіть найбільше одноцифрове число. 
- Назвіть найбільше двоцифрове число.
- Скільки десятків у числі 99? 
- Скільки одиниць у цьому числі?
- Розкажіть про число 40.

2. Каліграфічна хвилинка.
- Пригадаємо цифри від 0 до 9

Урок математики 1 клас Підлісна С.



3.
Лічба в межах 20.


4. Новий матеріал

- Сьогодні на уроці ми навчимося прийомам додавання і віднімання круглого числа від двоцифрового, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом.

  Підготовча робота.
- Завдання: розкласти числа на розрядні доданки.

65 = 60 + 5                                    78 = … + …

27 = … + …                                    82 = … + …

 5.Фізкультхвилинка.

   Пояснення нового матеріалу 

Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без пере…

      
    43 + 20 = (40 + 3) + 20 = 40 + 20 + 3 = 60 + 3 = 63
         46 - 20 = ( 40+ 6 ) - 20 = 40 - 20 + 6 = 20 + 6 = 26



6. Розв'язання прикладів

    26 + 30   .  .  .  .  53 + 40
   38 + 20               44 + 50
   61 + 10               15 + 70
Пишемо: 26 + 30
Міркуємо так: 26 - це 20+6;(кому потрібно, підкреслюємо десятки) додаємо десятки 20 + 30 = 50,
потім додаємо одиниці 50 + 6 = 56
    27 - 10   .  .  .  .   77 - 30
   34 - 20                93 - 70 
   51 - 40                82 - 50             
Пишемо: 27 - 10 = .
Міркуємо так: 27 - це 20 і 7 , 
віднімаємо десятки 20 - 10 = 10, а 7 одиниць ми не чіпали, тому 10 і 7 = 17

6. Розв'язання задачі

 Мамі — 29 років, а бабуся — на 20 років старша. Скільки років бабусі?

- Про кого задача?
- Скільки років мамі?
-Чи відомо скільки років бабусі?
- Що говориться в задачі про бабусю?
- Якщо бабуся на 20 років старша, до 29 слід  + чи -?
          Мамі - 29 р.
       Бабусі - ? ( р.), на 20 р. старша
       .................. ( р.) 
       Відповідь: ..... років бабусі.


Електронний супровід вікторини "Склади речення" з LEGO "Шість ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий