ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, 22 КВІТНЯ
1 УРОК ЯДС
ТЕМА. Досліджуємо "Після зимової сплячки"
Встав раненько - посміхнись,
Бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
Й починай добро творити!
- Подаруйте свою посмішку вашим рідним.
2. Щоденні новини.
- Назвати дату...
- День тижня...
- Визначити свій настрій...
- День тижня...
- Який день тижня був учора?
- Стан погоди...- Визначити свій настрій...
3. Обмін інформацією.
- Діти, розгляньте картинку.
- А кого не вистачає на ній, щоб наш весняний ліс ожив? ( Співу птахів, тварин)
4. Послухайте казку.
" Зайчик і Весна"
- Хто допомагав зайчикові?
- Як інші тварини зустрічають весну?
5. Новий матеріал.
З приходом весни відбуваються зміни в житті тварин. Як саме ми і дізнаємося сьогодні на уроці. Пропоную вам переглянути відео. Сідайте всі зручно й слухайте уважно.
А тепер я пропоную вам гру.
6. Гра "Впізнай тваринку . Хто де живе?
7. Підсумок.
Зробити малюнок на тему " Весна мене дивує..."
2 урок Математика
Тема. Розрядні доданки.
1. Каліграфічна хвилинкаПригадуємо число і цифру 8
- Що ти знаєш про число 8? ( одноцифрове, парне )
- Назвати сусідів.
- Яке число передує?
- Яке наступне?
- Назвіть склад числа 8.
2. Далі я пропоную вам працювати за відео.
Але в ньому зразу після завдання дається відповідь, тому не забувайте ставити на паузу, щоб спочатку розв'язати , а потім перевірити. Закінчити роботу розв'язанням задачі.
Для тих у кого не відкривається відео.
2. Користуючись таблицею , дайте відповіді на питання.
1 2 3 4 5 □ 7 8 9 10 перший десяток
11 12 13 14 15 16 17 □ 19 20 другий десяток
21 22 23 □ 25 26 27 28 29 ЗО третій десяток
31 □ 33 34 35 36 37 38 39 40 ?
41 42 43 44 45 46 □ 48 49 50 п’ятий десяток
51 52 53 54 55 56 57 58 □ 60 ?
□ 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ?
71 72 73 74 75 76 77 78 79 □ ?
□ 82 83 84 85 86 87 88 89 □ ?
91 92 93 94 □ 96 97 98 99 100 десятий десяток
Дати відповіді на питання ( усно)
- Порахуйте десятками до 100
- Назвіть числа першого десятка;- Назвіть числа п'ятого десятка;
- Назвіть найменше і найбільше число третього десятка;
- Назвіть сусідів числа 33;
- Назвіть сусідів числа 77.
3. Математичний диктант. Запиши:
- п'ятнадцять, п'ятдесят один, шістнадцять, шістдесят, сорок два;
- "сусідів" числа 20; числа 41; числа 69;
- усі числа між 77 та 82;
- усі числа між 35 та 72.
4. Розклад на розрядні доданки.
Ви знаєте, що двоцифрові числа складаються з десятків та одиниць.
В числі 12 = 1 дес. + 2 одиниці . 1 дес. - це число 10, тому 12 - це 10 + 2;
45 - це 4 дес. та 5 од., а 4 дес. - це 40 , значить, 45 = 40 + 5
5. Розв'язати приклади.
23 = 20 + □ 38 = □ + □ 98 = □ + □
41 = □ + 1 56 = □ + □ 64 = □ + □
6. Прочитай і запиши числа за розрядними таблицями.
4 2 4 1 9
7 3 6 5 9 1
Наприклад: 25, 42, ...
7. Запиши числа.
1 дес. 5 од. З дес. 8 од. 4 дес. 9 од.
З од. 10 дес. 10 од. 9 дес.
45 - це 4 дес. та 5 од., а 4 дес. - це 40 , значить, 45 = 40 + 5
5. Розв'язати приклади.
23 = 20 + □ 38 = □ + □ 98 = □ + □
41 = □ + 1 56 = □ + □ 64 = □ + □
6. Прочитай і запиши числа за розрядними таблицями.
дес. од. дес. од. дес. од.
2 5 8 0 5 64 2 4 1 9
7 3 6 5 9 1
Наприклад: 25, 42, ...
7. Запиши числа.
1 дес. 5 од. З дес. 8 од. 4 дес. 9 од.
З од. 10 дес. 10 од. 9 дес.
Наприклад: 15, 3 ,...
8. Задача
На зупинці до автобуса зайшло 5 пасажирів. Тепер у автобусі стало 17 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?
ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ НАПИСАНЕ!!!
На зупинці до автобуса зайшло 5 пасажирів. Тепер у автобусі стало 17 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?
- Прочитати задачу;
- Про кого йдеться мова?
- Що нам відомо ?
- Що невідомо?
Складаємо умову.
Було - ? (п.)
Зайшло - 5 п.
Стало - 17 п.
- Діти, як ви гадаєте, було більше пасажирів чи менше? (менше )
- Чому? ( тому що зайшли)
- Так якою дією знаходимо менше число ? ( Відніманням - ).
_______________ (п.)
- Чому? ( тому що зайшли)
- Так якою дією знаходимо менше число ? ( Відніманням - ).
_______________ (п.)
Відповідь: .... пасажирів було в автобусі.
3 урок Українська мова
Тема. Вірш. Заголовок. Письмо великої букви Д.
1. " Вчимося швидко читати"
- Швидко прочитати склади. Пам'ятаймо! Читати спокійно, не підвищуючи голос. Набрати якомога більше повітря і на видиху читаємо. Спочатку повільно правильно, а потім прискорюємось. ( 10 разів)
ад од уд ид
ід ед да до
ду ди ді де
2. Читацька розминка.
Прочитати слова (2 рази спочатку мовчки, потім уголос.)
погода друг да- ру- ва- ти
природа дружба по- да- ру- нок
правда друзі до- брий
_ _ . = .
Знайдіть слово до схеми і складіть з ним речення.
3. Робота над віршем. Прочитайте вірш.
Киця - друг,
комп'ютер - друг:
я люблю дружити.
Друзі - річка, ліс і луг,
і книжки, і квіти.
Ще я подружу з Мишком
і з ве-се-лу-ном Сашком,
та з Наталкою, яка
змай-стру-ва-ла літака.
Адже друзів, каже тато,
не буває за-ба-га-то.
Наталка Поклад
- Доберіть заголовок до вірша.
Зарядка для очей
Зарядка для очей
4. Письмо великої букви Д.
- Пригадати , як правильно сидіти під час письма.
- Як тримати ручку.
- Розглянути зразки букв. Звернути увагу ,що велику букву Д починаємо писати з верхньої широкої лінії.
- Пригадати , як правильно сидіти під час письма.
- Як тримати ручку.
- Розглянути зразки букв. Звернути увагу ,що велику букву Д починаємо писати з верхньої широкої лінії.
1 рядок ПИШЕМО БУКВУ Д
5. Письмо складів.
2 рядок Дд
3 рядок Да Ді Де
6. Письмо слів.
4 рядок Данило Діана
- прочитати слова;
- пояснити, чому пишуться з великої букви;
- звернути увагу на поєднання ИЛ (за ручки букви взялись).
7. Письмо речення.
5 рядок Данило під дубом.
6 рядок Діана біля будинку.
- прочитати речення;
- пояснити написання великої букви в словах;
- нагадати, що слова в реченні пишуться окремо;
- звернути увагу на розділові знаки;
- звернути увагу на поєднання ИЛ, ОМ, ЛЯ.
ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ НАПИСАНЕ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий