среда, 15 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання, 15 квітня

Дистанційне навчання, 15 квітня

1 урок ЯДС

Тема. Які таємниці розкриває писанка?


      1. Привітання.
Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: " Добрий день!"

Хай гарно розпочнеться новий день!

2. Обмін інформацією. « Які таємниці розкриває писанка

Передивіться кліп М. Бурмаки "Писанка"


  Бесіда.

- Неодмінний атрибут Великодніх свят – писанки.

- А чи знаєте ви, чому саме розфарбовують яйця?

  Яйце, як і сонце, - символ усього живого, бо з яйця народжується нове життя. 
"Доля світу залежить від того, скільки писанок розмальовують люди на землі 

щороку. Доки пишуть писанки, світ існуватиме", - так говорить легенда.


  У наших предків яйце символізувало весняне відродження природи, 
зародження  життя, продовження роду. 

Розмальоване яйце вважалось оберегом.

Найдавнішими вважались крашанки – це писанки 
одного кольору. 

Найчастіше господині використовують природні барвники.

¨ Для червоного кольору використовують сік буряка.
¨ Для зеленого – сік шпинату.
¨ Для фіолетового – відвар синьої капусти, ягоди чорниці.
¨ Для жовтого – спецію куркуми.
¨ Для брунатно-коричневого – лушпиння цибулі.

 Писанка має до 7 кольорів. Кожен колір має своє символічне значення:

¨ - радість життя;
¨ - воскресіння природи;
¨ - тепло;
¨ - небо, здоров я

    
     Перегляд відео





 Найбільше в світі пасхальне яйце знаходиться в Канаді Його довжина становить 8 м, а ширина – 5 м, вага - близько 2270 кг, зроблена з уламків літаків.

Файл:Vegreville pysanka August 2008.jpg — Вікіпедія

найбільша писанка в світі – КОЛОМИЯ СЬОГОДНІ

У Коломиї існує унікальний і єдиний у світі музей писанкового розпису. Навіть його будівлю прикрашає велетенська писанка.

Висновок:  Освячене яйце їдять першим, повернувшись на Великдень із церкви, писанками обмінюються, дарують їх рідним, сусідам, грають в цікаві ігри.

Намалювати малюнок на тему " Писанка, яку я створив"

Великодня українська писанка (ФОТО, ВІДЕО) | Музей Івана Гончара

2 урок Українська мова


Тема.
 Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.

1. Швидко і чітко прочитай чистомовки. 

 Читання для фонетичної зарядки. Скоромовки та чистомовки.                     Читання для фонетичної зарядки. Скоромовки та чистомовки.


   2 . Відгадайте загадку. 
Завдання:
 Розгадати загадку, надрукувати відгадку , зробити звуковий аналіз ( не забувайте поставити наголос і підрахувати кількість букв і звуків). Скласти зі словом речення і записати ( друкованими буквами).
Вправи на налаштування на гарний настрій на уроці

     Ось до класу всіх скликає       
     Голосистий цей дзвінок, 
     І ми радо поспішаєм
     Не в садок, а на …                                                                                 


- Який звук чуємо на початку слова? (звук у)
- Вимовте звук і скажіть голосний чи приголосний він? Як позначаємо голосні звуки? Як приголосні?
 -  Після цього робимо звуковий аналіз.
  - Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?

3. Робота з текстом.
Сьогодні ми будемо читати текст , а про кого він, ви скажете, коли прослухаєте .
            Читання тексту дорослими
   Сіла Маня за уроки - 
   Роздивлялась на всі боки,
   Прикладала до лиця
   Руку, ручку, олівця,
   М'ятну жуйку пожувала,
   Потихеньку заспівала,
   Малюкові з дитсадка,
   Показала язика,
   З'їла печиво - три штуки,
   Відпочила, мила руки - 
   Дуже довго руки мила,
   Бо таке пахуче мило,
   Потім знову до лиця
   Прикладала олівця...
   Що ж вона 
               учила знову - 
   Математику чи мову ?

                                           Григорій Фалькович 
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
          Читання учнями
4. Фізкультхвилинка. 

5. Робота в зошитах. 
Запис малої букви у, пояснення 

- Отже, для написання рядкової букви у потрібно два елементи. Вона складається з прямої лінії, заокругленої внизу, і нижньої петлі. Проводимо пряму похилу лінію біля нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вправо і ведемо вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену лінію вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у петлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка.


Пишеться на рахунок раз-і, два-і. Повторіть за мною у повітрі: раз-і, два-і.



Записати 2 рядки букви у.
6. Пальчикова гімнастика. «Поїзд», " Гра на піаніно"
7. Запис складів .
лу                       му                     ну
ул                       ум                     уя
             Звернути увагу на поєднання  другого рядочка: букви взялися за ручки. 
  8. Запис слів
     кубик
     щука
     урок

 - читання слів;
 -  розбити на склади і записати, промовляючи по складах.

     9. Записати речення.
Єлисей на уроці писав.


Правила поведінки учнів у школі - презентация онлайн




3 урок Математика

Тема. Знаходження невідомого від'ємника.    

1. Каліграфічна хвилинка.
- Дітки, сьогодні ми пригадаємо як правильно писати цифру 5.
Учим детей писать цифры | Мишуткина школа

    Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочками (не з хвостика, а де показана червона крапочка.)

 Назвати сусідів. Яке число передує? Яке наступне? 
 Назвіть склад числа 5.

Шкільний світ: Склад числа 5

2. Повторення матеріалу.
Кот Леопольд | Герои вики | Fandom 
19 - 8 = ?
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при  відніманні ?
 19 - ......  (зменшуване)
  8  - ......  ( від'ємник )
 .... - .......  (різниця )

На тому уроці  ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?


3. Новий матеріал.

 А сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідомий від'ємник. 


Перегляньте відеоурок




                          У  С  Н  О
     У лотку було 10 яєць. Після того як посмажили яєчню , залишилося 7 яєць. Зі скількох яєць посмажили яєчню?
  
Знаходження невідомого від'ємника - ВЕЛИЧИНИ - Підручник ...
- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося? 
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?

Міркуємо так: щоб дізнатися скільки взяли яєць, треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися.

Отже,

                   10 - 7 = 3 (яйця)
4. Вивчаємо правило.
Знаходження невідомого від'ємника - ВЕЛИЧИНИ - Підручник ...


Щоб знайти невідомий від’ємник, треба  від зменшуваного відняти різницю.

5  Розв’яжи задачу.

В акваріумі кота Леопольда плавало 17 рибок.
Після того як він подарував декілька рибок друзям,
в акваріумі залишилося 10 рибок.

Скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям?

 - Про кого говориться у задачі? (про кота Леопольда)  
 - Що означає число 17 в задачі?(що у кота було 17риб.)
 - Що означає число 10 ?  ( це залишилося рибок)
 - Де ділися інші рибки? (кіт їх подарував)
 - Відомо скільки рибок кіт подарував? (ні) 
 - А як знайти, скільки рибок кіт подарував, якщо ми знаємо, що всього було 10 рибок , а залишилося 7. 
  У ЗОШИТІ
  Було - 10 р.
  Подарував - ? ( р. )
  Залишилося- 7 р.
  ..................   (р.)
  Відповідь: ... рибок кіт подарував друзям.


 6. Назви невідомі компоненти. Запиши рівності, вставляючи   числа замість крапок.

3 + ... = 18  .   .   .   . 17 - ... = 7
... + 6 = 10                 ... - 30 = 70
... - 4 = 14                  100 - ... = 80
Міркуємо так:
3 + ... = 18   нам невідомий ІІ доданок, щоб знайти доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Тобто 18 - 3

    Протягом уроку з нами був кіт Леопольд, і я пропоную вам, любі дітки, переглянути мультфільм про кота Леопольда.

Гарного вам перегляду!!!






Комментариев нет:

Отправить комментарий