Дистанційне навчання, 15 квітня
1 урок ЯДС
Тема. Які таємниці розкриває писанка?
1. Привітання.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: " Добрий день!"
Хай гарно розпочнеться новий день!
2. Обмін інформацією. « Які таємниці розкриває писанка?»
Передивіться кліп М. Бурмаки "Писанка"
Бесіда.
- Неодмінний атрибут Великодніх свят – писанки.
- А чи знаєте ви, чому саме розфарбовують яйця?
Яйце, як і сонце, - символ усього живого, бо з яйця народжується нове життя.
"Доля світу залежить від того, скільки писанок розмальовують люди на землі
щороку. Доки пишуть писанки, світ існуватиме", - так говорить легенда.
У наших предків яйце символізувало весняне відродження природи,
зародження життя, продовження роду.
Розмальоване яйце вважалось оберегом.
Найдавнішими вважались крашанки – це писанки
одного кольору.
Найчастіше господині використовують природні барвники.
¨ Для червоного кольору використовують сік буряка.
¨ Для зеленого – сік шпинату.
¨ Для фіолетового – відвар синьої капусти, ягоди чорниці.
¨ Для жовтого – спецію куркуми.
¨ Для брунатно-коричневого – лушпиння цибулі.
Писанка має до 7 кольорів. Кожен колір має своє символічне значення:
¨ - радість життя;
¨ - воскресіння природи;
¨ - тепло;
¨ - небо, здоров я
Перегляд відео
Найбільше в світі пасхальне яйце знаходиться в Канаді . Його довжина становить 8 м, а ширина – 5 м, вага - близько 2270 кг, зроблена з уламків літаків.
У Коломиї існує унікальний і єдиний у світі музей писанкового розпису. Навіть його будівлю прикрашає велетенська писанка.
Висновок: Освячене яйце їдять першим, повернувшись на Великдень із церкви, писанками обмінюються, дарують їх рідним, сусідам, грають в цікаві ігри.
Намалювати малюнок на тему " Писанка, яку я створив"
2 урок Українська мова
Тема. Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.
1. Швидко і чітко прочитай чистомовки.
2 . Відгадайте загадку.
Завдання:
Розгадати загадку, надрукувати відгадку , зробити звуковий аналіз ( не забувайте поставити наголос і підрахувати кількість букв і звуків). Скласти зі словом речення і записати ( друкованими буквами).
Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
- Вимовте звук і скажіть голосний чи приголосний він? Як позначаємо голосні звуки? Як приголосні?
- Після цього робимо звуковий аналіз.
- Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?
- Складаємо речення. Звернути увагу :
-скільки слів у реченні;
-всі слова пишуться окремо;
- як пишеться 1 слово?
- що ставиться в кінці речення?
3. Робота з текстом.
Сьогодні ми будемо читати текст , а про кого він, ви скажете, коли прослухаєте .
Читання тексту дорослими
Сіла Маня за уроки -
Роздивлялась на всі боки,
Прикладала до лиця
Руку, ручку, олівця,
М'ятну жуйку пожувала,
Потихеньку заспівала,
Малюкові з дитсадка,
Показала язика,
З'їла печиво - три штуки,
Відпочила, мила руки -
Дуже довго руки мила,
Бо таке пахуче мило,
Потім знову до лиця
Прикладала олівця...
Що ж вона
учила знову -
Математику чи мову ?
Григорій Фалькович
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
Читання учнями
4. Фізкультхвилинка.
Читання тексту дорослими
Сіла Маня за уроки -
Роздивлялась на всі боки,
Прикладала до лиця
Руку, ручку, олівця,
М'ятну жуйку пожувала,
Потихеньку заспівала,
Малюкові з дитсадка,
Показала язика,
З'їла печиво - три штуки,
Відпочила, мила руки -
Дуже довго руки мила,
Бо таке пахуче мило,
Потім знову до лиця
Прикладала олівця...
Що ж вона
учила знову -
Математику чи мову ?
Григорій Фалькович
- Про кого йдеться мова у тексті?
- Чому дівчинка так поводилася?
- Щоб ви їй порадили?
Читання учнями
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошитах.
Запис малої букви у, пояснення
- Отже, для написання рядкової букви у потрібно два елементи. Вона складається з прямої лінії, заокругленої внизу, і нижньої петлі. Проводимо пряму похилу лінію біля нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вправо і ведемо вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену лінію вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у петлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка.
Пишеться на рахунок раз-і, два-і. Повторіть за мною у повітрі: раз-і, два-і.
Записати 2 рядки букви у.
6. Пальчикова гімнастика. «Поїзд», " Гра на піаніно"
7. Запис складів .
лу му ну
ул ум уя
Звернути увагу на поєднання другого рядочка: букви взялися за ручки.
8. Запис слів
кубик
щука
кубик
щука
урок
- читання слів;
- розбити на склади і записати, промовляючи по складах.
9. Записати речення.
Єлисей на уроці писав.
3 урок Математика
Тема. Знаходження невідомого від'ємника.
1. Каліграфічна хвилинка.- Дітки, сьогодні ми пригадаємо як правильно писати цифру 5.
Простежте , будь ласка, щоб цифру писали за стрілочками (не з хвостика, а де показана червона крапочка.)
Назвати сусідів. Яке число передує? Яке наступне?
Назвіть склад числа 5.
19 - 8 = ?
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при відніманні ?
19 - ...... (зменшуване)
8 - ...... ( від'ємник )
.... - ....... (різниця )
На тому уроці ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?
- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося?
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?
Гарного вам перегляду!!!
допоможіть коту Леопольду розв'язати приклад.
- Пригадайте , як називаються числа при відніманні ?
19 - ...... (зменшуване)
8 - ...... ( від'ємник )
.... - ....... (різниця )
На тому уроці ви навчилися знаходити невідоме зменшуване. Як же знайти зменшуване ?
А сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідомий від'ємник.
Перегляньте відеоурок
У С Н О
У лотку було 10 яєць. Після того як посмажили яєчню , залишилося 7 яєць. Зі скількох яєць посмажили яєчню?- Прочитайте задачу, розгляньте малюнок.
- Скільки всього яєць було в лотках?
- Скільки яєць залишилося?
- Як дізнатися скільки яєць взяли, щоб посмажити яєчню?
Міркуємо так: щоб дізнатися скільки взяли яєць, треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися.
Отже,
10 - 7 = 3 (яйця)
4. Вивчаємо правило.
Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
5 Розв’яжи задачу.
В акваріумі кота Леопольда плавало 17 рибок.
Після того як він подарував декілька рибок друзям,
в акваріумі залишилося 10 рибок.
Скільки рибок кіт Леопольд подарував друзям?
- Про кого говориться у задачі? (про кота Леопольда)
- Що означає число 17 в задачі?(що у кота було 17риб.)
- Що означає число 10 ? ( це залишилося рибок)
- Де ділися інші рибки? (кіт їх подарував)
- Відомо скільки рибок кіт подарував? (ні)
- А як знайти, скільки рибок кіт подарував, якщо ми знаємо, що всього було 10 рибок , а залишилося 7.
У ЗОШИТІ
Було - 10 р.
Подарував - ? ( р. )
Залишилося- 7 р.
.................. (р.)
Відповідь: ... рибок кіт подарував друзям.
6. Назви невідомі компоненти. Запиши рівності, вставляючи числа замість крапок.
3 + ... = 18 . . . . 17 - ... = 7
... + 6 = 10 ... - 30 = 70
... - 4 = 14 100 - ... = 80
Міркуємо так:
3 + ... = 18 нам невідомий ІІ доданок, щоб знайти доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Тобто 18 - 3
Протягом уроку з нами був кіт Леопольд, і я пропоную вам, любі дітки, переглянути мультфільм про кота Леопольда.
Комментариев нет:
Отправить комментарий