понедельник, 13 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання, 14 квітня

Дистанційне навчання, 14 квітня

1 урок Я досліджую світ ( ЯДС)

Тема. Що ми покладемо у Великодній кошик?

1. Прочитайте вірш. Визначте головну думку ( про що цей вірш?)

Мама купила кошик новий,
Паску туди кладе, 
Писанки різнокольорові
В кошику понесе.
Буде у церкві їх святити.
Диво прийшло з небес!
Будуть в родині всі радіти:
Свято - Христос Воскрес!

2. Оголошення теми уроку.

- Згідно із християнськими традиціями, щороку український народ святкує Воскресіння ( Великдень). Саме цього дня миряни освячують великодні кошики. Але дуже часто люди не знають, що потрібно класти в нього. Кожен продукт тут має своє символічне значення. 

Стіна слів "Весняні свята. Великдень" 26 тиждень НУШ

Що ж необхідно покласти у великодній кошик?

Паска - символізує достаток у сім'ї. Коли замішують тісто, не можна кричати, сваритися, бо паска може вийте несмачною. Кращий час для приготування пасок - Чистий четвер або ранок Великої суботи.



Фарбовані яйця - символізують нове життя і відродження, перемогу життя над смертю.







М'ясні страви - це символ достатку. М'ясні страви повинні бути у великодньому кошику. 






Хрін - символ незламності духу, а ще він поліпшує травлення.  







Сіль - є символом зв'язку Бога та людей. Вона символізує достаток і сенс життя, є оберегом. Гостей завжди зустрічали хлібом - сіллю.                                                                                                 




3. Передивіться мультфільм.


- Які страви кладуть у великодній кошик?
- Навіщо готували великодній кошик?

4. Приготуйте вдома малюнок на тему " А ми поклали у великодній кошик..."


Приємної роботи!


                    2 - 3 урок Українська мова

Тема. Буква В, письмо великої букви В.

1. Мовна розминка.
  - Вивчення віршика.

             
2. Утвори множину та надрукуй: 
     валіза - ___________
     вінок - ____________
     вазон - ____________
     новина - __________
                       
3.  Прочитайте текст .  

                     

_ Розкажи про що ти прочитав.
            
4. Робота в зошиті.
  Сьогодні ми навчимося писати велику букву В, склади, слова з нею.

1. Розгляньте зразок букви
Прописні літери українського алфавіту з малюнками та прикладом ...
2. Порівняйте друковану й рукописну велику букву В.
3. Пригадай правила:
• Правила сидіння за партою під час письма
• Розміщення зошита на парті
• Вправи для розвитку м’язів руки
• Як тримати ручку під час письма
5. Письмо великої букви В («ве»)
— Велика буква В («ве») складається з двох елементів: довгої прямої лінії із заокругленням внизу вліво і двох правих півовалів.

Алгоритм написання великої букви В («ве»)

1. Починаємо писати букву від верхньої міжрядкової лінії

2. Ведемо вниз довгу пряму на себе до нижньої рядкової лінії і, торкнувшись її, заокруглюємо вліво

3. Другий елемент починаємо писати зліва від першого елемента нижче верхньої міжрядкової лінії

4. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка

5. Ведемо вгору і заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією праворуч на півовал, що закінчується вище верхньої рядкової невеличким заокругленням ліворуч

6. Не відриваючи руки, рухом праворуч і вниз до себе пишемо більший нижній правий півовал, що закінчується заокругленням уліво близько першого елемента, вище нижньої лінії робочого рядка

6. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика)
7. Написання складів.
Во                                             Ві 
8. Робота з реченнями.
Віка їла вишні.
       - Прочитати  речення.
       - Скільки слів у реченні? Назвати 1, 2, 3.
       - Чому слово Віка написано з великої букви?
       - Що стоїть в кінці речення?
       - Звернути увагу на поєднання ЇЛ (взялись за ручки),
         буква в відкрита (з вузликом).
       - Записуємо , промовляємо.
       - Перевіряємо.

Вова і Віка в школі.
    Аналогічно розбираємо. Звернути увагу на поєднання ОВ, ВА , ОЛ.

Бажаю успіхів!!!



4 урок Математика

Тема. Знаходження невідомого зменшуваного.

 1. Каліграфічна хвилинка.


      Записуємо цифру 4.
4 | Началочка
2. Усно .  





3. Ознайомлення з новим матеріалом.

  -   Дітки, сьогодні на уроці ми вивчемо нове правило -  навчимося знаходити невідоме зменшуване. Будемо вчитися роз'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного. 

4. Переглянь відео




Правило

Стенд Віднімання (3114.2) | "Укрстенд"
   Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник.
                      Фізкультхвилинка
5. Задача
    Каченята грали у футбол. Після того як на штрафну лаву сіло двоє каченят, на полі залишилося 14 гравців. Скільки всього каченят грало в футбол?

- Читаємо задачу. Спитайте чи все зрозуміло (штрафна лава)?
- Про кого задача?
- Що відомо в задачі ? ( на лаві сиділо - 2 , залишилося - 14.
- Що треба знайти? (скільки всього грало)



 Сиділо - 2 к.

                                   } ? (к.)
Залишилось- 14 к.
 Міркування: залишилося на полі 14 каченят, якщо на поле повернути двох каченят, то ми дізнаємося скільки було гравців спочатку. 
Тобто:  14 + 2 = ... ( к.)
               
Відповідь: ... каченят всього грало у футбол.

6. Задача

Ослик надував повітряні кульки. 6 кульок луснуло, а 10 вціліло. Скільки кульок намагався надути ослик?
     Луснуло - 6 к.
                               } ? (к.)
      Цілі - 10 к.
 ... + ... = .... ( к.)
Відповідь: ... кульок.

5. Знайди невідоме зменшуване.  

Вивчити правило!!!

    ... -  4 = 15  . . . .    ... - 7 = 11
      ... - 10 = 10            ... - 20 = 50
      ... - 10 = 6              ... -10 = 60
    Говоримо правило і розв'язуємо .





Комментариев нет:

Отправить комментарий