понедельник, 6 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

Вівторок, 7 квітня

1 урок Я досліджую світ

Тема. Рослини потрібні людям.

Рослини називають друзями людини. Вони очищають повітря. Там, де росте багато рослин, повітря чисте. З рослин виготовляють продукти харчування, ліки, тканини, меблі, папір.

1) Дикорослі рослини - за ними ніхто не доглядає. Вони ростуть на луках, у лісі, у полі.
    Культурні рослини - за ними доглядає людина. Вони ростуть на городах, у саду.

2) Розподіли рослини на 2 групи: груша, кукурудза, дуб, капуста, верба, полуниця, підсніжник, помідор, кульбаба, шипшина.

     Дикорослі рослини                    Культурні рослини
          --------                                                 -------
          --------                                                 -------
3) Розглянь малюнок. Поміркуй, що з чого виготовлено.


4) Намалюй рослину і що з неї виготовляють або дикорослу рослину в навколишньому середовищі.

Бажаю успіхів!!!




2 - 3 урок Українська мова

Тема. Закріплення букв Є, є. Письмо малої і великої літери Є, є.

1) Відгадай загадку

Смужка темна, хвіст пухнастий,
любить їжу полоскати
перед тим, як з'їсти має.
Ну і хто його вгадає?


2) Про кого розповідається у загадці?
    З якої букви починається слово єнот?
    Які звуки позначає ця літера на початку слова? 

     Є  -  [  й е ]

3) Склади звукову схему до слова єнот ( = · - · - )

4) Вправа " Добери слово" ( чітко вимовляємо букву Є)

  Маляр - ...... ( малюЄ)              співак - ......
  танцюрист - .........                     музикант - .......

5) Читаємо склади і слова з буквою Є.

  6) Читаємо текст, відповідаємо на запитання

  А чи знаєш ти, як називають милого єнотика?                                                    Полоскун. А чому?                                                                                                         Тому що він полоще свою здобич у воді, як удома ти миєш яблучко в мисці з водою.                                                                                                                  Спіймає єнот молюска чи слимака . Обмиє у воді та поласує ними. Спіймає жабку чи равлика . Знову полоще.                                                                        Усе промиває єнотик. Даєш яєчко — миє єнот яєчко. Даєш рибку — миє єнотик рибку. Старається. Його так і називають — полоскун.

- Про яку тваринку йде мова ?
- Як називають єнотика?
- Чому його так називають?
 - Чим любить ласувати єнот?

7) Фізкультхвилинка

8) Познайомся з рукописними буквами Є, є.


Ці літери складаються з двох елементів. Зверни увагу на написання другого елемента великої букви Є.

9) Пишемо за зразком

               

                                                                                                           
10) Списуємо рукописними буквами.

  Небо синє. Єва миє лимони. 

Працюємо із задоволенням!!! Не забуваємо про відпочинок, правила посадки під час письма ( нахил зошита, посадка).





4 урок Математика

Тема. Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв'язування задач.

1) Працюємо в зошиті - каліграфічна хвилинка. 

Відступаємо зверху, збоку 1 цілу клітинку, прописуємо цифру 1. Не забудьте, всі цифри пишуться в правий куточок клітинки.


Презентация - Учимся писать цифры (анимированный плакат)
В наступному рядку, нижче, пишемо цифру 11. Не забудьте, до полів не дописуємо 1 клітинку.

2) Повторюємо вивчене, готуємося працювати самостійно.

Розв'яжи вирази ( пишемо в зошитах, відступаємо 1 клітинку вниз від 11, між стовпчиками пропускаємо 4 клітинки)

8+2=                        10-4=
4+3=                        6-1=
2+7=                        9-5=

Виконай за зразком: (усно, не писати)
11= 10+1                  19= ....+....
12= ...+....                 16= ....+....
15= ...+....                 13= ....+....

3) Пояснення матеріалу.

11+2=13
11 - це 1 десяток і 1 одиниця, 2 - це теж розряд одиниць. Додаємо одиниці - 1+2=3. Пригадуємо, що у нас є 1 десяток або число 10, 10+3=13.

13-2=11
13 - це 1 десяток і 3 одиниці, 2 - це розряд одиниць. Віднімаємо одиниці - 3-2=1. Пригадуємо, що у нас є 1 десяток або це число 10, 10+1=11.

4) Виконуємо в зошитах ( відступаємо 1 клітинку вниз від самостійної роботи)

12+4=                       16-2=
15+2=                       18-3=
18+1=                       17-6=

5) робота над задачею ( пишемо в зошитах тільки мій зразок)

Жабеня вирішило намалювати 15 кружечків, а насправді намалювало на 4 менше. Скільки кружечків намалювало жабенятко?

Аналізуємо задачу усно
- Про кого йдеться мова в задачі?
- Що жабенятко вирішило намалювати?
- Скільки кружечків хотіло намалювати?
- Чи всі кружечки воно намалювало?
- Чи відомо скільки намалювало насправді?
- А що сказано?
- Якою дією будемо розв'язувати задачуз поняттям -  на ... менше?

Записуємо в зошити: малюємо в першому рядку 15 круж.

ооооооооооооооо кр.
?, на 4 менше    (- )
..... - .....= ..... ( кр.)
                 .... кр.
Зразок оформлення письмових робіт перешлю у групу.

Дякую за роботу! До нової зустрічі!



урок доброти


2 комментария:

  1. Объясните и покажите пример как должны выглядеть дом задания на примере допустим понедельника

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Всі пояснення в уроці виділені другим кольором, також дивіться зразок сторінки в нашій групі ( вайбер). Дякую за питання. Пишіть, буду відповідати.

      Удалить