Середа, 08 квітня
1 урок Я досліджую світ
Тема. Бережи рослини рідного краю.
1) Послухайте вірш ( читають батьки, можуть і діти), дайте відповіді на запитання.
Вам у походи ходити
І мандрувать, любі діти!
Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
В полі, у лісі, над яром -
Квіти, дерева і трави.
Цвіту не рви задаром,
Гілки не втни для забави!
Оберігайте ж повсюди
Шлях і стежиночку в гаї, -
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
П. Синченко
- З яким проханням звертається до нас поет?
- Які поради дає автор?
- Чому потрібно оберігати квіти, дерева, трави?
- Яке значення мають рослини для тварин?
- Яке значення мають рослини для людей?
- Чи можна рвати квіти? Чому?
2) Прочитайте текст з дітками.
- З яким проханням звертається до нас поет?
- Які поради дає автор?
- Чому потрібно оберігати квіти, дерева, трави?
- Яке значення мають рослини для тварин?
- Яке значення мають рослини для людей?
- Чи можна рвати квіти? Чому?
2) Прочитайте текст з дітками.
Конвалія в саду
Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарова - ний дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею. "Зірву квітку, поставлю у вазу на столі, - подумав Петрик, - красиво буде в кімнаті!.
Він простягнув руку, щоб зірвати квітку, та уявив, що ж ста - неться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку - і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.
Петрик розтулив долоні - і на деревах знову почувся пташи - ний спів.
" Он яка ти, дивовижна квітко, - подумав Петрик. - Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?"
В. Сухомлинський
- Чи сподобалося тобі оповідання?
- Як би ти вчинив на місці Петрика?
3) Передивися відео
https://youtu.be/iKqPz4qGYtY
Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я - не літера нова.
Я пом'якшую слова.
ел -- ель ас --ась
ів -- івь ул -- уль
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
- прочитати слово
- пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє) , ос (верхнє) , іл (нижнє)
4) Намалюй свої враження
Теми для малюнків:
1. Я люблю квіти і доглядаю за ними.
2. Рослини в житті людей.
Дякую за увагу! Бажаю успіхів!
2 урок Українська мова
Тема. Буква ь. Письмо букви ь. Зміна слова: "один-багато"
1) Повторюємо поняття "звук і буква"
- Що таке звук? ( Це те, що ми чуємо.)
- Що таке буква? ( Знак, який ми бачимо)
2) Відгадай загадку
Є в нашій мові буква - знак,
У слові " день" стоїть в кінці.
То ж називають її як?
Ви здогадались? Молодці! ( Буква " ь")
В українській мові є буква , яка жодного звука не позначає, а необхідна для позначення м'якості приголосних звуків.. Ця буква називається "знак м'якшення"
3) Вправа "Квест - дослідження"
Надрукувати слова- назви предметів за малюнками, зробити звуковий аналіз слів і висновок
ОЛЕНЬ ( о - о = )
ПЕНЬ - ( - о =)
Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я - не літера нова.
Я пом'якшую слова.
4) Читання складів
Зробіть звуки м'якими .
од --одь ен - еньел -- ель ас --ась
ів -- івь ул -- уль
5) Гра " Один - багато"
Прочитай слово і утвори пару за зразком :
ПІВЕНЬ - ПІВНІ ДЕНЬ -
КАРАСЬ - ОЛЕНЬ -
ОКУНЬ - КРІЛЬ -
КІНЬ - ТІНЬ -
ЛОСЬ -
6) Фізкультхвилинка
7) Читаємо текст
Мильна бульбашка
Хлопчик сидів біля вікна й пускав мильні бульбашки. Вітерець підхоплював їх. Вони летіли над квітником і хотіли піднятися вище за дерева.
А одна велика Мильна Бульбашка полетіла в синє небо.
Побачила Мильну Бульбашку Ластівка, полинула до неї. Летить поруч і дивується:
— Яка Ви красива! Ви чарівна пташка!
— Так, я чарівна пташка, — відповіла Бульбашка. — Одежа на мені веселкою виграє.
Доторкнулася Ластівка до одежі — Мильна Бульбашка лопнула.
— Де ж поділась чарівна пташка? — здивувалася Ластівка.
- Куди поділася "чарівна пташка?"
- Чому не слід вихвалятися?
6. Зарядка для очей.
7) Підготовчі вправи до написання літери.
- Зіставимо друковану букву і рукописну.
- Що у них спільного?
- А що відмінного?
8) Написання букви. Не забуваємо про нахил зошита, посадка під час письма, відпочинок!!!
- Літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, що переходить у малий овал. Для поєднання з іншими буквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого ведемо прогнуту лінію з'єднання.
- Напишіть дві пари олівцем, а потім ручкою.
9) Написання буквосполучень рядок ль , нь
10) Написання слів у рядку сіль, осінь, кисіль
- пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє) , ос (верхнє) , іл (нижнє)
11. Запис речення .
Інна п'є кисіль .
- Прочитати речення.
- Скільки слів у реченні?
- Як пишемо перше слово в реченні?
-- Чому ще слово Інна пишемо з великої букви?
- Що ставимо в кінці речення? Чому?
Пригадуємо поєднання Інна ( Ін, нн, на - нижні); звернути увагу на написання слова п'є .
-Записуємо речення і перевіряємо.
( Зразок роботи буде в групі !!!)
Бажаю терпіння!!!
3 урок МАТЕМАТИКА
Виконуємо самостійно
Розв'яжи вирази:
12+4= 10+8=
16+3= 17- 5=
14- 4= 10- 8=
12- 10= 11+3=
Порівняй, постав знаки: > < = замість зірочки
10 * 4+5 3+7 * 5+5
16 * 10+10 11-1 * 3+7
18- 8 * 2+7 14+2 * 17- 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий