вторник, 7 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання 8 квітня


Середа, 08 квітня

1 урок Я досліджую світ

Тема. Бережи рослини рідного краю.

1) Послухайте вірш ( читають батьки, можуть і діти), дайте відповіді на запитання.

Вам у походи ходити
І мандрувать, любі діти!
Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
В полі, у лісі, над яром - 
Квіти, дерева і трави.
Цвіту не рви задаром,
Гілки не втни для забави!
Оберігайте ж повсюди
Шлях і стежиночку в гаї, - 
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
             П. Синченко
- З яким проханням звертається до нас поет?
- Які поради дає автор?
- Чому потрібно оберігати квіти, дерева, трави?
- Яке значення мають рослини для тварин?
- Яке значення мають рослини для людей?
- Чи можна рвати квіти? Чому?

2) Прочитайте текст з дітками. 


Конвалія в саду

  Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарова - ний дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею.  "Зірву квітку, поставлю у вазу на столі, - подумав Петрик, - красиво буде в кімнаті!.
  Він простягнув руку, щоб зірвати квітку, та уявив, що ж ста - неться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку - і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки. 
  Петрик розтулив долоні - і на деревах знову почувся пташи - ний спів.
  " Он яка ти, дивовижна квітко,  - подумав Петрик. - Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?" 
                                                                     В. Сухомлинський
- Чи сподобалося тобі оповідання?
- Як би ти вчинив на місці Петрика?

3) Передивися відео

https://youtu.be/iKqPz4qGYtY



4) Намалюй свої враження

Теми для малюнків:
1. Я люблю квіти і доглядаю за ними.
2. Рослини в житті людей.

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!




2 урок Українська мова

Тема.  Буква ь.  Письмо букви ь.  Зміна слова: "один-багато" 

    1) Повторюємо поняття "звук і буква"

- Що таке звук? ( Це те, що ми чуємо.)
- Що таке буква? ( Знак, який ми бачимо)

    2) Відгадай загадку

Є в нашій мові буква - знак,
У слові " день" стоїть в кінці. 
То ж називають її як? 
Ви здогадались? Молодці! ( Буква " ь")


В українській мові є буква , яка жодного звука не позначає, а необхідна  для позначення м'якості приголосних звуків.. Ця буква називається  "знак м'якшення"


Трафарет Буква Ь цветная для вырезания из бумаги

3) Вправа "Квест - дослідження"

Надрукувати слова- назви предметів за малюнками, зробити звуковий аналіз слів і висновок

Благородный олень — Википедия

ОЛЕНЬ ( о - о = )


ПЕНЬ - ( - о =)

Я - не шість!
Я - м'який знак.
Це повинен знати всяк.
Я -  не літера нова.
Я пом'якшую слова.


4) Читання складів


Презентація "Буква ь (знак м'якшення)"

 Зробіть звуки  м'якими .
од --одь            ен - ень
ел  -- ель           ас --ась
ів -- івь             ул -- уль

                                                                                            5) Гра " Один - багато"

  Прочитай слово і утвори пару за зразком :


            ПІВЕНЬ - ПІВНІ           ДЕНЬ -

            КАРАСЬ -                     ОЛЕНЬ - 
            ОКУНЬ -                       КРІЛЬ - 
            КІНЬ  -                          ТІНЬ - 

            ЛОСЬ -                         


6) Фізкультхвилинка

7) Читаємо текст 

Мильна бульбашка

     Хлопчик сидів біля вікна й пускав мильні бульбашки. Вітерець підхоплював їх. Вони летіли над квітником і хотіли піднятися вище за дерева.
     А одна велика Мильна Бульбашка полетіла в синє небо.
     Побачила Мильну Бульбашку Ластівка, полинула до неї. Летить поруч і дивується:
— Яка Ви красива! Ви чарівна пташка!
— Так, я чарівна пташка, — відповіла Бульбашка. — Одежа на мені веселкою виграє.
     Доторкнулася Ластівка до одежі — Мильна Бульбашка лопнула.
— Де ж поділась чарівна пташка? — здивувалася Ластівка.


- Куди поділася "чарівна пташка?"

- Чому не слід вихвалятися?

6. Зарядка для очей.

 7) Підготовчі вправи до написання літери.

 - Зіставимо друковану букву і рукописну.



- Що у них спільного?

- А що відмінного?

 8) Написання букви. Не забуваємо про нахил зошита, посадка під час письма, відпочинок!!!

- Літера ь - це пряма похила паличка із заокругленням унизу, що переходить у малий овал. Для поєднання з іншими буквами - не закінчуючи овал, пишемо вузлик, від якого ведемо прогнуту лінію з'єднання.

  - Напишіть дві пари олівцем, а потім ручкою.

9) Написання буквосполучень рядок   ль , нь

                 ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА


10) Написання слів у рядку  сіль,  осінь, кисіль

   - прочитати слово
   - пояснити з'єднання : звернути увагу на поєднання букв іл (нижнє)  , ос (верхнє) , іл (нижнє)
11.  Запис речення .
Інна п'є кисіль .


Прочитати речення.

Скільки слів у реченні?

- Як пишемо перше слово в реченні? 
-- Чому ще слово Інна пишемо з великої букви?
- Що ставимо в кінці речення? Чому?
       Пригадуємо поєднання  Інна ( Ін, нн, на - нижні); звернути увагу  на написання слова п'є .
 -Записуємо речення і перевіряємо.
 ( Зразок роботи буде в групі !!!)

Бажаю терпіння!!!

Нехочуха – Веселі Дитячі Пісні та Музика для Дітей – З Любов'ю до ...




3 урок МАТЕМАТИКА

Виконуємо самостійно

Розв'яжи вирази:

12+4=                                          10+8=
16+3=                                          17- 5=
14- 4=                                          10- 8=
12- 10=                                        11+3=

Порівняй, постав знаки: > < = замість зірочки

10 * 4+5                         3+7 * 5+5
16 * 10+10                     11-1 * 3+7
18- 8 * 2+7                     14+2 * 17- 3

 Задача

У зайчика 8 морквин, а у кролика на 2 морквини більше. Скільки морквин у кролика?

( Запис оформлення дивимося по вчорашній задачі)

Накресли відрізок довжиною 9 см, а другий на 4 см менший.    

До зустрічі!!!





Комментариев нет:

Отправить комментарий